No signal ?
Fra : Jan

Dato : 22-12-05 08:31

Hej

Efter 1½ år melder PC'en pludselig "no signal" efter Windows opstart (Har et
Geforce fx 5700 kort) Kan der være sket noget med min opsætning der er
ramlet eller er det kortet der har fået defekt/fejl?
Hvis jeg skifter grafikkort (Geforce mx-400) er der ingen problemer.

Hilsen med et ønske om en god jul
Jan

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 22-12-05 21:35

"Jan" <janulla@"dette skal væk"hjortegaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ramlet eller er det kortet der har fået defekt/fejl?
> Hvis jeg skifter grafikkort (Geforce mx-400) er der ingen problemer.

Du kan prøve at pille kortet ud og ind igen.
Du har selvfølgelig tjekket om kablet sidder ordenligt i?

/Kenneth Iversen

Fra : Jan

Dato : 23-12-05 16:42

Ja, jeg har checket ledninger og jeg har prøvet at kortet ud og i igen, men
det samme sker. Jeg prøvede jo også med et andet kort og det gav ingen fejl.
Det mærkelige er at det først sker når windows (original xp ikke kopi)
starter.
Jan

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 23-12-05 18:32

> [...]
> fejl.
> Det mærkelige er at det først sker når windows (original xp ikke kopi)

Har du prøvet boote i fejlsikret tilstand og ændre på opløsning
og opdateringsfrekvensen?

Evt af- og installere driveren igen.

/Kenneth Iversen