AGP X8 kort på en AGP X4 port
Fra : Throm

Dato : 22-12-05 00:37

Jeg mener ikke det bør give nogle problemer, er der andre der har oplevet
andet?

Henrik

Fra : Jasper Norman

Dato : 22-12-05 08:21

> Jeg mener ikke det bør give nogle problemer, er der andre der har oplevet
> andet?

Nix, mit 6600GT kører fint på min 4x port.

Jeg hørte dog om mulige problemer med (tror jeg) SIS motherboards og 8 / 4 x
kortene. Men jeg ved ikke om det har noget på sig.

/Jasper

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 23-12-05 07:35

Hej

Throm wrote:
> Jeg mener ikke det bør give nogle problemer, er der andre der har oplevet
> andet?

Jeps. Det kostede mig et nyt bundkort.

Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk