Kære allesammen
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 21-12-05 20:39

Hvad med om denne tilsvining som har kørt herinde i et stykke tid får en
ende her op til jul.. Jeg synes det er trist at i ikke kan holde fred
eller i det mindste ignorere hinanden, vi er nogle stykker der der mener
at det er ved at tage overhånd..

Lad nu bare de dømmende magter tage over herfra og vid at alle har gjort
deres til at sagen er i rette hænder med alle beviser og modbeviser...
Jeg går ikke ind for kattemishandling, men tror på respekt at det
enkelte individ, så selvom jeg ikke er enig med hvad Charlotte gør og
har gjort respektere jeg hende nok til ikke at skrive grimme ting til
hende.. Det har i andre gjort i rigelige mængder.. Så lad nu julefreden
sænke sig over vores nyhedsgruppe.. Der er kun 3 dage til jul.. Tænk på
hvordan i skal hygge med jeres familier og katte og andre husdyr..

Charlotte.. Jeg kender dig ikke personligt, jeg ved kun hvad jeg har set
på billeder og hvad der er skrevet herinde.. Jeg følger med i retsagen,
men jeg vil ikke dømme dig.. Jeg håber ikke jeg får et grimt svar
tilbage fra dig for det var ikke det der var meningen med dette indlæg..
Jeg håber du får en god jul sammen med din mand og datter og anden
familie.

Marianne, Alice og alle i andre.. Jeg håber også a

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 21-12-05 21:36

"Mia Warming og David Hansen" <mtune79KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:43a9af5bbec19@nerdgirl.dk...
> [...]
> familie.
>
> Marianne, Alice og alle i andre.. Jeg håber også a

Hej Mia.

Du har ret, det bør stoppe nu
Jeg sætter mig igen på mine hænder .................Men hvor er det svært.
Denne sag har optaget osse i døgndrift i mange måneder nu. Vi lægger ører
til mange skrækkelige historier fra folk som har købt / solgt kat til CK,
under falske forudsætninger. Så jeg håber på bare lidt forståelse for, at vi
til tider ryger i 'rød zone'

Glædelig jul til dig og dine
Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 08:37

> [...]
> www.katteinfo.dk

> Ja, alice-lyv...falske forudsætninger er der mange af, glæd dig..vi ses en
dag! Og her mener jeg ikke retten i randers!!!
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-12-05 08:53

On Thu, 22 Dec 2005 08:37:26 +0100, Sascha og Sillemis
<chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote:
>dag! Og her mener jeg ikke retten i randers!!!
>HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
>

>Med venlig hilsen
>Sascha og Sillemis
>- Tøm kattebakken ved privat svar

Så for søren da Charlotte, det her svar bliver din advokat bestemt
ikke glad for da sådan et svar som dette her kan tolkes som en
trussel. Og du skriver aaaaldrig trussler sagde du da igår, eller har
du nu skiftet humør igen igen :-//

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 09:23

> dag! Og her mener jeg ikke retten i randers!!!
> HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
>

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Wooops Charlotte...der røg lige en trussel mere ud af din lille søde
chokolademund...

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 11:26

> Wooops Charlotte...der røg lige en trussel mere ud af din lille søde
> chokolademund...

I ved da ikke hvad trusler er, men i er også så hjernelamme at jeg havde
forventet det..
I er vist kommet med mere "konkrete trusler" til mig, end som kom her
fra mig, men i må jo føle jer "truffet" på en eller anden måde???
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 11:52

> [...]
> I er vist kommet med mere "konkrete trusler" til mig, end som kom her
> fra mig, men i må jo føle jer "truffet" på en eller anden måde???

Jeg mener ikke der er kommet trusler til dig om at du ikke kan vide dig for
sikker i dit eget hjem, at du ikke kan vide hvornår der pludselig dukker
nogen op med et ubehageligt besøg osv? men HVIS der er kommet sådanne
trusler mod dig er det IKKE okay! Men ja, der er kommet beskeder til dig om
at vi arbejder på at få en retssag mod dig - det er ikke en trussel.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 16:00

> [...]
> at vi arbejder på at få en retssag mod dig - det er ikke en trussel.
>

> EJ Helle, du ved sgu da ikke hvad jeg får af trusler ved du??
Det er vel for fa'en kun mig der kan åbne min mail og min beskedside fra
min hjemmeside??Eller det kan du måske også???
BLOB

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 16:25

> Det er vel for fa'en kun mig der kan åbne min mail og min beskedside fra
> min hjemmeside??Eller det kan du måske også???
> [...]

Nej det er jo netop det jeg siger til dig, at jeg ikke ved hvad DU har fået
af trusler! Men uanset HVEM det er der skriver eller får trusler så er det
IKKE okay...

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 16:32

> [...]
> IKKE okay...
>
> Så er her jo maaaaaange flere end mig der ikke er okay?

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 16:41

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Øh ja? hvis der er nogen der direkte truer dig som du truer folk, så er det
ikke okay. Ingen skal trues med tæsk, mord eller andre ulykker...

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 20:18

> Øh ja? hvis der er nogen der direkte truer dig som du truer folk, så er det
> ikke okay. Ingen skal trues med tæsk, mord eller andre ulykker...

Jeg vil meget gerne høre fra dem JEG skulle have truet med mord og andre
ulykker!!
Og gerne en kopi af truslen, det kunne virkelig være fint!
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 20:55

> [...]
> ulykker!!
> Og gerne en kopi af truslen, det kunne virkelig være fint!

Jeg kunne jo passende starte med at citere fra din email hvordan din trussel
lød til mig:

"Du må ha et møg kedeligt liv din arme stakkel..
Hvad jeg vil råde dig til? AT PASSE DIG SELV, og lad mig om at være som jeg
er,for du er ikke andet end et led i en klan der har stukket næsen i noget
de nok ikke skulle have gjort, men det finder i nok ud af en dag, jeg ved
hvor du bor, jeg har familie ikke mange km fra dig af..vidste du godt det?
måske jeg kommer forbi en dags tid, okay?
ck"

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 09:52

> [...]
> måske jeg kommer forbi en dags tid, okay?
> ck
>

> Okay!!!Hvis DET er en trussel, så har jeg fået mange da..
Jeg skriver jeg ved hvor du bor, og "MÅSKE" kommer forbi en dag!!!
Jeg har da lov at komme "FORBI", jeg skrev da ikke noget om at jeg
"MÅSKE KOM IND"!!! JA, du MÅ ha et kedeligt liv!
Det har jeg ikke, jeg skal hygge med familien hele julen, og endda
venner "KOMMER FORBI" og kigger "IND" har jeg hørt,dejligt dejligt, og
det er mig der ingen venner har siger nogen GOSCH, jeg er faktisk bleven
inviteret til så meget her i julen at jeg har måttet takke nej til en
del!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 23-12-05 11:30

> [...]
> det er mig der ingen venner har siger nogen GOSCH, jeg er faktisk bleven
> inviteret til så meget her i julen at jeg har måttet takke nej til en

Jeg har aldrig hørt om du ingen venner skulle have....men det er jeg
egentlig også ligeglad med. Det lyder dejligt at du skal hygge i julen med
venner og familie.

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 22-12-05 13:19

> [...]
> I er vist kommet med mere "konkrete trusler" til mig, end som kom her
> fra mig, men i må jo føle jer "truffet" på en eller anden måde???

Charlotte for pokker, tag nu dine piller så vi kan få lidt ro her i den søde
juletiden.

--
Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-12-05 14:34

Når du nu læser trådene igennem, ser du så hvem der tilsviner mest?
Jeg synes faktisk folk tager det pænere end man kan forvente at blive kaldt
kværulant, so, dum, fed, løgnerske, mide, møg so, hippi, modtage trusler og
høre på ønsker om at man afgør ved døden ved kvælning eller andet.

Jul eller ej, der er ingen der skal finde sig i at høre på sådan noget.
Flere af disse ting er sagt som svar på gode saglige svar.

Nina

Fra : Bettina Hansen

Dato : 22-12-05 14:56

Nina, Tender Tribes wrote:
> Når du nu læser trådene igennem, ser du så hvem der tilsviner mest?

Jeg synes faktisk at begge lejre støjer cirka lige meget. Det kan godt
være at CK som enkeltperson er den som "sviner" mest - til gengæld er
der mange flere på den anden side som "sviner" tilbage så mængden af
"svineri" der ryger frem og tilbage er nok cirka konstant. Og hvis vi
tæller mængden af OT indlæg i gruppen så er det klart den anden gruppe
som tegner sig for flest og det er ærlig talt temmelig trættende.

> Jeg synes faktisk folk tager det pænere end man kan forvente at blive kaldt
> kværulant, so, dum, fed, løgnerske, mide, møg so, hippi, modtage trusler og
> høre på ønsker om at man afgør ved døden ved kvælning eller andet.

Der er en meget nem måde at undgå at blive kaldt sådanne ting: Ignorer
hende! Og hvis man ikke kan/vil det så hold det privat i stedet for at
ødelægge en god nyhedsgruppe.

> Jul eller ej, der er ingen der skal finde sig i at høre på sådan noget.

Men det hjælper jo alligevel ikke at kaste mudder tilbage - der kommer
bare endnu mere den anden vej. Men hvis I absolut skal kaste mudder frem
og tilbage så gør det dog i mudderkastningsgruppen så vi andre slipper
for at høre på det. Det er OT i denne gruppe.

> Flere af disse ting er sagt som svar på gode saglige svar.

Det er nogle af dem måske nok men de gode saglige svar drukner desværre
i mængden af ordgylle - det kan ikke være i nogens interesse...

Jeg må indrømme at min agtelse for flere at gruppens skribenter er
faldet drastisk de sidste par dage.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : MOA

Dato : 22-12-05 15:08

"Bettina Hansen" <bettina@chin.dk> wrote in message news:43aab052$0$78282

> Jeg må indrømme at min agtelse for flere at gruppens skribenter er faldet
> drastisk de sidste par dage.

Jeg kunne ikke være mere enig.. og ivørigt ikke kun i ovenstående, men i alt
du har skrevet i denne forbindelse.

Jeg overvejer endda at droppe gruppen pga. den "støj" og OT indlæg der er
her, eller i det mindste blokere forfatterne til de indlæg der støjer mest.
For det er simeplthen noget svineri ikke at respektere os andre i gruppen og
i stedet fortsætte med at køre OT.

Mvh.
MOA

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-12-05 19:34

"MOA" <MOA@MOA.dk> wrote in message

> [...]
> mest. For det er simeplthen noget svineri ikke at respektere os andre i
> gruppen og i stedet fortsætte med at køre OT.

Jeg forstår godt jeres reaktion. Jeg spørger om jeres mening igen når i har
fulgt med i nogle (som en del af de andre der deltager i tråden har)
Støjen fra Charlotten er ulidelig. Hendes metoder til at passe kat på er
groteske og hendes sprogbrug og grad af useriøsitet findes der ikke et
passende ord for. Jeg forstår godt at mange mange mange er så hamrende træt
af hende og jeg tager stadig hatten af for dem der gider kampen.
Et utal af gange er der kommet nye til gruppen med gode spørgsmål.
Charlottes måde at råde dem på er ofte så grotesk at det nærmer sig
dyreplageri. Der er altid nogle der er trådt til og debatten er altid gået
over i at Charlotte har svinet folk til.

Der findes jo muligheden at blokere tråden, så man ikke følger med. Her er
mange andre gode tråde med en masse råd.
Glædelig jul til alle to og firbenede
Hilsen Nina

Fra : Bettina Hansen

Dato : 23-12-05 10:41

Nina, Tender Tribes wrote:
> Jeg forstår godt jeres reaktion. Jeg spørger om jeres mening igen når i har
> fulgt med i nogle (som en del af de andre der deltager i tråden har)

Jeg har skam fulgt med i flere tråde - både her og på diverse fora. Og
det eneste jeg kan se er at det ikke hjælper at blive ved med at
tilsvine hende - I opnår *intet* godt ved det - tværtimod.

> [...]
> passende ord for. Jeg forstår godt at mange mange mange er så hamrende træt
> af hende og jeg tager stadig hatten af for dem der gider kampen.

Hvis du med "kampen" mener dem der laver oplysende arbejde osv. så fint
nok. Men hvis du mener dem der gider at sidde og tilsvine hende og blive
tilsvinet så er jeg meget uenig. Det er jo formålsløst og hvis man bare
er i stand til at tage en lille bitte smule afstand fra "kampen" så er
det helt åbenlyst for enhver at det ingen vegne fører.

> [...]
> dyreplageri. Der er altid nogle der er trådt til og debatten er altid gået
> over i at Charlotte har svinet folk til.

De burde så bare holde sig for gode til at svine tilbage igen. Det er
svært for de nye at finde ud af hvem der egentlig har en smule omløb i
hovedet når der pludselig sidder en bunke voksne mennesker og råber og
skriger af hinanden. Man kan ærlig talt ikke tage hverken den ene eller
den anden part seriøst.
Derudover er det ikke særlig rart for de nye når deres tråd/spørgsmål
ender ud i sådan en gang hundeslagsmål.
Hvis det kun var CK der svinede andre til ville det være nemt at se hvem
der var useriøs og hvem der var seriøs, men sådan er det desværre ikke.

> Der findes jo muligheden at blokere tråden, så man ikke følger med. Her er
> mange andre gode tråde med en masse råd.

Ja men det kan ikke være meningen at vi andre skal sidde og blokke snart
den ene og snart den anden tråd fordi der er nogle få (der er vel taleom
mindre end 10 personer) som ikke kan finde ud af holde deres OT indlæg
væk fra gruppen.
En anden mulighed var jo klage til de respektive personers udbydere. Nu
hvor flere venligt har bedt folk om at stoppe disse OT indlæg i gruppen
kunne det vel meget vel være næste træk. Det er simpelthen for dårligt
at folk ikke kan finde ud af læse en gruppes fundats og holde sig til den.

> Glædelig jul til alle to og firbenede

Tak i lige måde.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 23-12-05 12:04

Her et par links der beskriver meget godt hvem personen Sascha og
Sillemis aka Charlotte Kofoed virkelig er for en person:

Først et link til hvad pressen samt foreningen Katteinfo.dk m.fl har
fundet ud af:
http://www.katteinfo.dk/se.htm

Dernæst synes jeg man skulle kaste et blik ind i Katteinfo.dk´s
gæstebog:

http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=matadora9b79c91040fa66811f669cfbf69afc0

Derefter kan vi gå videre til andre gæstebøger på nettet, blandt andet
min:
http://www.sparhawk.dk/dk/wall.php

Og som mandlen i ris a la manden:

som Sascha og Sillemis i dk.fritid.dyr.kat gruppen
http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.kat/search?group=dk.fritid.dyr.kat&q=Sascha+og+Sillemis&qt_g=1&searchnow=Search+this+group

Fra : Bettina Hansen

Dato : 23-12-05 12:20

Camilla Sabroe wrote:
> Her et par links der beskriver meget godt hvem personen Sascha og
> Sillemis aka Charlotte Kofoed virkelig er for en person:

Som sagt så har jeg fint fulgt med både her og andre steder, så jeg
forstår ikke dit svar på mit indlæg.

Jeg synes at det er fint at I vil lave oplysende arbejde - f.eks. på en
dertil indrettet hjemmeside.
Men hvad hun er for en person er 100% OT i denne gruppe. Du kan læse
fundatsen her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.kat
Indlæg i denne gruppe skal handle om katte - ikke om personer - og
indlæg der udelukkende består af mudderkastning hører kun hjemme i en
nyhedsgruppe nemlig dk.snak.mudderkastning. Du kan læse fundatsen for
den gruppe her: http://www.usenet.dk/grupper.pl?dk.snak.mudderkastning

Generelt er der god hjælp at hente på http://www.usenet.dk hvis man har
svært ved at finde ud af hvordan man bør begå sig i de danske
nyhedsgrupper - og det er der tilsyneladende mange der har.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Alice

Dato : 23-12-05 12:41

"Bettina Hansen" <bettina@chin.dk> skrev

> [...]
> der udelukkende består af mudderkastning hører kun hjemme i en
> nyhedsgruppe nemlig dk.snak.mudderkastning. Du kan læse fundatsen for den

Nu er det jo tilfældigvis sådan, at der står personer bag de fleste katte
......Og når der er tale om vanrøgt og mishandling af katte, så er det dælme
svært ikke at komme ind på personen der udøver disse ugerninger.

Jeg synes at tråden bider sig selv i halen ......CK brokker sig over alt og
alle - Vi brokker os over CK - Og så er der nogle få der brokker sig over,
at vi brokker os - Hvem er bedst og hvem er værst ???

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 12:54

> [...]
>
> Alice
> www.katteinfo.dk
>
> Jo Alice, du er da ikke en af de klogeste!!
Du tror bare du ved alt, og du ved ingenting, du VIL gerne vide alt ,men
noget bremser dig!!HVAD??

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-12-05 13:46

Charlotte skrev
<Du tror bare du ved alt, og du ved ingenting, du VIL gerne vide alt ,men
noget bremser dig!!HVAD?? >

Jeg VED at katte dør i din varetægt

Jeg VED at din viden om katte, åbenbart IKKE
var stor nok til at tage Elrond til dyrlæge

Jeg VED at du svindler dig til katte, under falske navne og falske
forudsætninger

Jeg VED at du solgte katte selvom din dyrlæge havde sat dig i karantæne

Jeg VED at Mitzi IKKE døde under januar-orkanen

Jeg VED at DU altså er hovedperson i en retssag om vanrøgt

og VED DU hvad, det er sådan set viden nok for mig )))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Helle

Dato : 23-12-05 14:34

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg VED at DU altså er hovedperson i en retssag om vanrøgt
>
> og VED DU hvad, det er sådan set viden nok for mig )))))

Lige mine ord, og nu slutter jeg diskutionen for mit vedkommende her. Vi
kommer ingen vejene med det for hun NYDER den her opmærksomhed. Måske vi
skulle lade være med at tage al hendes tid. Med alle de katte hun har, kan
hun umuligt når at passe dem med al den tid hun bruger her i ng.

Nok for denne diskution fra min side.

God jul til jer alle.

Mvh Helle

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 17:13

> [...]
> katte ville vælge......
>
> www.katteinfo.dk
>
> Så VED jeg sgu alligevel noget du ikke VED LOL

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina Sørensen

Dato : 23-12-05 17:40

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Og jeg ved noget du ikke ved
-nemlig hvordan man bør holde husdyr og hvornår man bør gå til dyrlægen.

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-12-05 17:56

Charlotte skrev
<Så VED jeg sgu alligevel noget du ikke VED LOL >

Ja DET gør du, men det er ikke en viden jeg misunder dig (

du ved bl.a hvor længe en kat er om at dø af blokering,

hvor længe en kat er om at dø af kattesyge

hvordan man drager en dyrlæge ind i sine løgnehistorier

hvordan man svindler og bedrager folk

hvordan man holder flest mulige katte, på mindst mulig plads

hvordan det er at komme for retten for at vanrøgte et uskyldigt dyr

ALLE disse ting VED du, det gør jeg gudskelov IKKE, for havde jeg været
indvolveret i bare én
af dem, ville jeg ikke kunne holde mig selv ud.

så for min skyld kan du "LOL'e" herfra og til evigheden, det hverken kan
eller vil ændre på at jeg vil befinde mig lige bag dig, lige så længe du har
dyr,
og i modsætning til alle dine tomme løfter, kan du stole trygt på mit løfte
)

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Bettina Hansen

Dato : 23-12-05 12:56

Alice wrote:
> Jeg synes at tråden bider sig selv i halen ......CK brokker sig over alt og
> alle - Vi brokker os over CK - Og så er der nogle få der brokker sig over,
> at vi brokker os - Hvem er bedst og hvem er værst ???

De værste er dem der insisterer på at skrive OT indlæg (på trods af
flere henvisninger om at stoppe det) i et meget ubehageligt og ubehøvlet
sprog og dermed ødelægger den gode stemning i en ellers god nyhedsgruppe.
De bedste er dem der er i stand til at distancere sig nok til at se
hvornår en diskussion alligevel ikke fører til noget godt og derfor
stopper en formålsløs diskussion - eller i det mindste er i stand til at
holde en ordentlig tone og komme med saglige argumenter fremfor at ende
på børnehaveniveau.

Hold jer til emnet (nemlig katte) - gå efter "bolden" i stedet for efter
"manden" - det er ganske almindelig god net-etikette.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Alice

Dato : 23-12-05 13:46

> [...]

> Hold jer til emnet (nemlig katte) - gå efter "bolden" i stedet for efter
> "manden" - det er ganske almindelig god net-etikette.

Inden jeg stopper .........Den efter din mening formålsløse diskussion, så
vil jeg da mene at vi netop føre en god net-etiket. For i dette tilfælde er
det jo netop CK som er 'bolden' det er hendes gerninger eller rettere
ugerninger vi drøfter. Og da disse ugerninger er katterelaterede så må dette
vel være den rigtige gruppe ?

Punktum .....for mit vedkommende i tråden her

Alice
www.katteinfo.dk