Kære allesammen
Fra : Mia Warming og David~

Dato : 21-12-05 20:39

Hvad med om denne tilsvining som har kørt herinde i et stykke tid får en
ende her op til jul.. Jeg synes det er trist at i ikke kan holde fred
eller i det mindste ignorere hinanden, vi er nogle stykker der der mener
at det er ved at tage overhånd..

Lad nu bare de dømmende magter tage over herfra og vid at alle har gjort
deres til at sagen er i rette hænder med alle beviser og modbeviser...
Jeg går ikke ind for kattemishandling, men tror på respekt at det
enkelte individ, så selvom jeg ikke er enig med hvad Charlotte gør og
har gjort respektere jeg hende nok til ikke at skrive grimme ting til
hende.. Det har i andre gjort i rigelige mængder.. Så lad nu julefreden
sænke sig over vores nyhedsgruppe.. Der er kun 3 dage til jul.. Tænk på
hvordan i skal hygge med jeres familier og katte og andre husdyr..

Charlotte.. Jeg kender dig ikke personligt, jeg ved kun hvad jeg har set
på billeder og hvad der er skrevet herinde.. Jeg følger med i retsagen,
men jeg vil ikke dømme dig.. Jeg håber ikke jeg får et grimt svar
tilbage fra dig for det var ikke det der var meningen med dette indlæg..
Jeg håber du får en god jul sammen med din mand og datter og anden
familie.

Marianne, Alice og alle i andre.. Jeg håber også a

Med venlig hilsen
Mia Warming og David Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar