Glædelig jul :-)
Fra : Tournesol

Dato : 21-12-05 18:50

Hejsa

Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul

Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!

Knus Henriette.
www.dktournesol.dk

Fra : goofy

Dato : 21-12-05 19:27

Hejsa

Takkker, og i lige måde

Steen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-12-05 22:00

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!
>
> Knus Henriette.
> www.dktournesol.dk

Jamen tak og i lige måde.

Julestresset - mig? Nej!

Nu er kagerne vasket, pakkerne i ovnen, ungerne ligger under træet, kattene
er pyntet, og huset er lagt i seng! Så nu kan julen bare komme!

God jul! ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 22:27

En glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår
til jer også, må alle ønsker blive indfriet )

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-05 02:13

On 2005-12-21 21:59:48 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> said:

> Nu er kagerne vasket, pakkerne i ovnen, ungerne ligger under træet, kattene
> er pyntet, og huset er lagt i seng! Så nu kan julen bare komme!

Jamen, du lyder jo bare rigtig godt forberedt - hvad skulle kunne gå galt?

God jul

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-05 16:58

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> wrote in message

> Jamen, du lyder jo bare rigtig godt forberedt - hvad skulle kunne gå galt?

> [...]

*Bør siges med nervøse ticks i hele ansigtet og sære ryk med hovedet*
Kunne gå galt??? Der er da ikke noget, der kan gå galt? Er der vel???
Det er også det jeg siger, der *kan* ikke gå *noget* galt!!!
Tingene *burde* ikke kunne gå galt!
Kan de vel???

Glædelig jul til dig også *<|

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Denise

Dato : 22-12-05 17:55

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> Kunne gå galt??? Der er da ikke noget, der kan gå galt? Er der vel???
> Det er også det jeg siger, der *kan* ikke gå *noget* galt!!!

Hej med dig
Også god jul til dig og mors missere

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-12-05 18:16

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
-klip-
> Hej med dig
> Også god jul til dig og mors missere
>
> --
> Hilsen Denise
> www.katteinfo.dk

Hej Denise, og takker for din herlige julehilsen.
I lige måde til dig og dine mislinger også da.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Sidsel

Dato : 23-12-05 12:48

Aragorn Elessar wrote:
> Nu er kagerne vasket, pakkerne i ovnen, ungerne ligger under træet,
kattene
> er pyntet, og huset er lagt i seng! Så nu kan julen bare komme!

Min mor var flad af grin over det der, hvilket jeg jo selvfølgelig også
selv var, det skal nok passe at ens juleaftner ender sådan når man
engang har fået menneskebørn og man skal have alt til at passe med
familie... argh, jeg er ved at få stress bare ved tanken... ;)

God jul til jer allesammen :)

- Sidsel

Fra : Denise

Dato : 22-12-05 07:39

Tournesol wrote:
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!
>
> Knus Henriette.
> www.dktournesol.dk

Også god jul og godt nytår fra mig, Molly, Blonde og Dino

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 22-12-05 12:22

Glædelig jul og godt nytår fra
Betina, Kira, Chubby og Tiggy

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : JR 2610

Dato : 22-12-05 21:38

Og jeg læser sørme stadig med herinde
Så rigtig Glædelig Jul tul jer alle.

MVH Ann og Jan... Miav fra Saga, Aske, Tjalfe, Tia (Kludetæppet) og Lille
Ting... Samt et vuf fra Sif og Dise

Fra : Kate

Dato : 24-12-05 08:08

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> wrote in

> MVH Ann og Jan... Miav fra Saga, Aske, Tjalfe, Tia (Kludetæppet)
> og Lille Ting... Samt et vuf fra Sif og Dise

Lille ting???? Og hvor er Nama?

Og iøvrigt glædelig jul til alle og fra os her på bøhlandet

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : JR 2610

Dato : 24-12-05 23:10

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Lille ting???? Og hvor er Nama?
>
> Og iøvrigt glædelig jul til alle og fra os her på bøhlandet

Namacoola er rejst over til Helle, hvor det var meningen at hun skulle være
selskabskastrat i hankatterummet... Der kunne hun nemlig få lov at strinte
lige så tosset hun ville, fordi rummet jo er beregnet til det
Desværre er Lillepigen rædselsslagen for Helles pragtfulde hankat Guy, så i
stedet har hun fået sit eget værelse, hvor hun går alene uden andre katte...
Og hvor hun IKKE strinter!!!
Ja - jeg fatter intet... og så måske alligevel!?
Hun har en hormonel dysfunktion - så meget er helt sikkert! Men det ser ud
til at hun ikke har behov for at markere, når blot der ikke er andre
katte... vi ser lige tiden lidt an - og så må vi finde ud af, hvad der skal
ske med vores dejlige abypige...

Hæ - Lille Ting er Kludetæppets nye legetøj Af den meget sjældne race
Killing (EMSkode KLG) *lol*
Prøv at smutte ind på dette link fra Dekatten... og få dig jordens største
overraskelse

http://www.dekatten.dk/vb/showthread.php?t=1101

http://www.dekatten.dk/vb/showthread.php?t=1620

God jul derude på landet

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 26-12-05 09:07

> [...]
> uden andre katte... Og hvor hun IKKE strinter!!!
> Ja - jeg fatter intet... og så måske alligevel!?

Tja, det lader vel til at Namacoola simpelthen bare skal være enekat,
der er jo nogle som bare ikke egner sig til at bo sammen med andre
katte. Det ved vi jo. Reelt er katte jo også solitære ude i den fri
natur, ikk'?

> [...]
> sjældne race Killing (EMSkode KLG) *lol*
> Prøv at smutte ind på dette link fra Dekatten... og få dig jordens

Hold da op, hvor er hun sød, og sikke mange kommentarer fra Dekatten-
brugere
Hvor gammel er hun? Hun skal da vel ikke hedde Ting, hva'? Og kan i
så få fjernet nogle af jeres rum opdelinger så kun Saga har eget
værelse?

Fra : JR 2610

Dato : 29-12-05 01:35

> [...]
> der er jo nogle som bare ikke egner sig til at bo sammen med andre
> katte. Det ved vi jo. Reelt er katte jo også solitære ude i den fri

Jo... vi (Helle Jan og jeg) er efterhånden også kommet til den slutning
Men hvad vi så lige stiller op med en kat, der virkelig mangler den daglige
kontakt (hun _er_ aby!!! og Helle kan trods alt ikke bo i det ene rum
konstant!) og som bevisligt har en hormonlidelse, der _kan_ betyde at den
vil strinte, tja...
Vi diskuterer stadig frem og tilbage...

> Hold da op, hvor er hun sød,

Hun er i følge Helle den sødeste killing, hun nogensinde har opdrættet... en
påstand jeg gerne vil tilslutte mig! Hun er så kær og skør og sjov, som man
kan ønske sig

> Hvor gammel er hun?

Hun har skam fødselsdag samme dag som sin "Mor" - nemlig d. 18/7 *ss*

>Hun skal da vel ikke hedde Ting, hva'?

Hmmm... her bliver det så lidt pinligt
Jo hun hedder Ting *gg* Men Ann Rudbeck siger at det på kinesisk betyder
noget i retning af "Lyt efter", og så er det vel egentlig meget passende!?

>Og kan i
> så få fjernet nogle af jeres rum opdelinger så kun Saga har eget
> værelse?

Jeps... og det er en stor lettelse :)
Men vi har været nødt til at etablere hegnet igen, da Kludetæppet desværre
stresser helt vildt, når Ting og Dise dyrker fræs :( Vi kan ikke forklare
hende at Dise ikke har i sinde at æde hendes killing :( Det gør dog ikke
noget... Ting kan sagtens smutte gennem hegnets tremmer til Mor, når hun
kalder

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 29-12-05 10:49

> Hmmm... her bliver det så lidt pinligt
> Jo hun hedder Ting *gg* Men Ann Rudbeck siger at det på kinesisk
> betyder noget i retning af "Lyt efter", og så er det vel egentlig
> meget passende!?

Ja, med det spøjse navne vi giver vores misser, er der vel ikke nogen
der forveksler dem (Her tænker jeg på Lante, det er der nok ikke
mange der hedder

I, om nogen, burde jo få jer et hus på landet hvor kattene havde plads
til at boltre sig

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-12-05 12:01

On 2005-12-29 01:35:22 +0100, "JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> said:

> )
> Jo hun hedder Ting *gg* Men Ann Rudbeck siger at det på kinesisk
> betyder noget i retning af "Lyt efter", og så er det vel egentlig meget
> passende!? ;o

Jeg sagde ikke noget om store ører - jeg har siamesere.. (mangler en
*fløjter-uskyldigt-smiley*)
;-D

Fra : Allan

Dato : 22-12-05 21:28

"Tournesol" <bankehytten@kattebakkeyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!
>
> Knus Henriette.
> www.dktournesol.dk

ÆV
> Den har indtil videre sparet mig for at få 2720 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

ÆV igen

Tak for julehilsen

Det samme til alle 2 og 4 benede , ja og 3 hvis der er nogle.
i denne NG

Det har for det meste været en glæde, at følge denne NG i 2005, og jeg håber
det bliver det samme i 2006.

Det er en dejlig NG at følge med i, Der er normalt ikke så meget
muderkastning, men når der er, er det ikke så slemt som i andre NG's

Så jeg vil håbe at 2006 bliver som 2005

Og tusinde tak for hjælp med køb af ny killing her fra gruppen.

Mvh Allan

Fra : Tina M.

Dato : 23-12-05 05:59

> [...]
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!

Også en glædelig jul herfra

Mvh

Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 23-12-05 18:12

> [...]
> Hejsa
>
> Jeg vil ønske alle i gruppen en rigtig glædelig jul
>
> Pas nu på misserne ikke får ædt alt gavebåndet !!!!

Jeg kigger også herind af og til, selv om jeg ikke er så aktiv en
skribent

Jeg vil også ønske jer allesammen, både 2 og 4 benede, en GLÆDELIG JUL
og et lykkebringende NYTÅR

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen, Hermann, Cisse, Isabel og Ida
www.netkatten.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar