Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Tjen store penge, tidsforbrug pr. dag: 5 m~
Fra : Careca

Dato : 21-12-05 14:50

Tilmeld dig hos 12dailypro, surf på nettet 5 min. pr. dag og få 12%
hver dag af dit indskud.
Du bestemmer selv hvor meget du vil skyde ind (min 6$ maks. 6000$).
Første gang jeg læste om autosurf programmer, var jeg meget skeptisk
over for dem, men nu har jeg
været i "branchen" i et halvt år og har hver gang modtaget min
betaling.
Mit råd til jer "Se at komme igang!"

Mine 3 favorit autosurf programmer:

http://www.12dailypro.com/?ref=157756
http://www.50cent2surf.com/?ref=25377
http://www.alientrust.com/?ref=2382

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-12-05 16:57

Den 21-12-05 14.49 skrev Careca følgende:

> Tilmeld dig hos **, surf på nettet 5 min. pr. dag og få 12%
> hver dag af dit indskud.

Reklamer er uønskede i denne - og de fleste andre - grupper. Reklamer
for pyramidespil er uønskede i /alle/ grupper. Dit indlæg opfylder begge
dele.

Du er hermed blevet idømt 20 dages samfundstjeneste: Du skal hver dag gå
ud på hovedgaden i din by i myldretiden og i 5 minutter højt afsværge
enhver form for pyramidespil. Og alt det du hidtil har tjent på den
slags underlødige tiltag, skal du give til en organisation, der hjælper
værdigt trængende i julen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 21-12-05 22:52

> [...]
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Hvis det er et pyramidespil, hvem betaler så de 12% man får af sit "indskud"
f.eks 12$?? Det kan jeg ikke lige gennemskue..

/ Michael...

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-12-05 00:38

Den 21-12-05 22.52 skrev Michael Korsgaard følgende:

> Hvis det er et pyramidespil, hvem betaler så de 12% man får af sit "indskud"
> f.eks 12$?? Det kan jeg ikke lige gennemskue..

De samme som altid betaler i pyramidespil - dem der kommer sidst ind i
pyramiden. Egentlig skal du spørge omvendt: Hvis det /ikke/ er et
pyramidespil, hvem betaler så de 12%?

Hvis der ikke er en forretningsmæssig forklaring på den voldsomme
forrentning af pengene - bemærk, det er 12% /om dagen/ - kan pengene kun
komme fra enten en "rig onkel" eller fra nye medlemmer.

Mon ikke de indskudte penge er bundet i en eller anden længere periode,
og mon ikke de indskudte penge bruges til at betale "forrentningen". Det
betyder dels, at når der ikke kommer flere medlemmer ind, udtørrer
kilden, så der ikke er penge til "forrentningen" - og at pengene er væk,
når bindingsperioden er overstået.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-12-05 11:44

In article <43a9ce92$0$47017$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Michael Korsgaard wrote:

> Hvis det er et pyramidespil, hvem betaler så de 12% man får af sit "indskud"
> f.eks 12$?? Det kan jeg ikke lige gennemskue..

De links der blev sendt havde et ref= i enden. Det betyder at posteren skal
være reference, for at vedkommende kan tjene penge af det de nye medlemmer
henter ved at surfe.

det er sandsynligvis penge fra banner og click-reklamer der financierer det,
men for at det skal give nok, så skal du have mange folk til at klikke for dig.

Jeg er overbevist om, at sådanne pyramidespil er på grænsen af det lovlige.
Og de 12% af dit inskud, hvor kommer de fra ? Det kan ikke bare være ved
bannere. Det må være de nye medlemmers penge der udbetales til toppen.

Hvis det er en legal virksomhed, så bed om et regnskab inden du tilmelder dig.

Fra : Kingo

Dato : 14-01-06 15:49

Michael Korsgaard wrote:

> Hvis det er et pyramidespil, hvem betaler så de 12% man får af sit
> "indskud" f.eks 12$?? Det kan jeg ikke lige gennemskue..

Dem der betaler for at folk clicker på deres banner er ikke meget
dummere end mennesker i almindelighed. De betaler kun så længe de tror
at det er en god forretning, og de få pengene hjem igen via et mer-salg
eller lignende. Ingen med bare den mindste smule forretningssans, vil
betale for at automatiske click-programmer cliker på deres banner. Måske
kan man "snyde" nogen en overgang, men hvis der ingen forretning kommer
ud af programmernes clickeri, så er der heller ikke nogen til at betale
i længden. Bannerejerne burde faktisk kunne forlange erstatning af dem
der sidder og bruger click-automater, men mon ikke de i dette tilfælde
er indforstået med "forretningsmodellen", nemlig at snyde folk til at
smide penge ind i pyramiden.
Den egentlige indkomst til click-automaterne kommer jo selvfølgelig fra
de naive medlemmers indskud. Specielt fra dem som melder sig ind men
ikke er kyniske nok til at lokke andre med i fedtefadet.
Hvad skulle begrundelsen for dette indskud ellers være ?
I dette pyramidespil har man aftalt at man skal køre en click-automater
i en periode hver dag. Man kunne ligeså godt have aftalt at man skulle
opholde sig i et badekar en time hver dag eller spise 6 rå æg. Det er
fuldstændigt ligegyldigt hvad man beder folk om at gøre, for at de skal
gøre sig fortjent til andele i pyramidens "overskud", det skal bare
virke så overbevisende at tilstrækkeligt mange er dumme nok til at tro
der er noget fornuft bagved. Click-automater virker åbenbart lidt
overbevisende.
mvh
kingo

Fra : Bo Mortensen

Dato : 22-12-05 22:34

Hej

"Careca" <caraca9@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> over for dem, men nu har jeg
> været i "branchen" i et halvt år og har hver gang modtaget min

TRYK ENDELIG IKKE PÅ LINKS i oprindeligt indlæg, da du ved at
følge linket (med ref= et eller andet nummer) vil have opfyldt skribentens
formål, nemlig at denne får en form for aflønning for hver gang "nogen"
kan lokkes ind på siden med det pågældende ref nr.

/Bo

Fra : Michael

Dato : 22-12-05 22:47

"Careca" <caraca9@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> over for dem, men nu har jeg
> været i "branchen" i et halvt år og har hver gang modtaget min

Idiot. Tag og bliv klippet og få dig et arbejde