Belastende møgdyr
Fra : Leyna

Dato : 20-12-05 15:04

Jeg er hundemenneske. Helt igennem hundemenneske, og grunden til at
jeg også har katte er et rent tilfælde... men lad nu det ligge.

Katte er belastende. MEGET. De smækker sig på avisen, når man sidder
og læser. De lægger sig på tastaturet, når man sidder og skriver og de
tramper rundt på en hver aften når man er gået i seng. Dybt, dybt
belastende!

Jeg har lige været på week-end og jeg havde bare SÅ svært ved at falde
i søvn om aftenen. Jeg havde sengen helt for mig selv, og jeg manglede
i den grad de belastende møgdyr, som normalt jokker rundt på mig,
ælter mig i ansigtet til jeg skriger og som savler på både dyne, pude
og mit ansigt. Hvad i alverden er der dog galt med mig?

Glædelig jul - også til de "belastende møgdyr" (som er SÅ svære at
undvære) : D
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-12-05 15:58

On 2005-12-20 15:03:40 +0100, Leyna <leyna@leyna.dk> said:

> Jeg har lige været på week-end og jeg havde bare SÅ svært ved at falde
> i søvn om aftenen

Hehe - det kender jeg godt! Donna fylder normalt mindst 25% af min
seng. Godt klaret af én lille kat, men bare man placerer sig
strategisk, går det! Hvis Ditte også ligger der, kan det blive til 33%

Og af og til ligger jeg da lidt - hm, ubekvemt.
Men det sjældne aften hvor hun ligger et andet sted, hvem ligger så og
har svært ved at falde i søvn og mangler den pokkers kat?
Ja, gæt selv

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Kate

Dato : 20-12-05 16:23

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote in

> (som er SÅ svære at
> undvære) : D

Det er de nemlig Jeg er hjemme fordi jeg lagde mig med halsonde og
feber og hele dynen. Nu er det slået over i hoste og snotnæse, men
Lante gnider sig gerne op ad min snotvåde næse...Fjollede kræ, han
bliver ulækker og jeg får hår i hele ansigtet, men jeg ville nu ikke
undvære ham for noget i verden. Igår da jeg ikke kunne holde varmen
hjalp Mowgli mig ved at lægge sig tæt op ad mig i sofaen

Også god jul til dig og dine "møgdyr"

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Lisbet Sørensen

Dato : 20-12-05 17:08

Hi - og så er de skide irriterende under julegaveindpakning!
Læs: over hjælpsomme.
Og - under rengøring af køkkenskabe, hvorfor skal de altid ind og kigge
efter om man har nået det fjerneste hjørne, - førend der er helt tørt?

Med venlig hilsen
Lisbet Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sidsel

Dato : 21-12-05 10:59

Lisbet Sørensen wrote:
> Hi - og så er de skide irriterende under julegaveindpakning!
> Læs: over hjælpsomme.

Vi er blot mennesker, vi kan umuligt finde ud af at pakke gaver ind, det
må og skal man nødvendigvis bruge en hjælpende kattepote til - det er
det samme når man skal indbinde sine bøger - jeg tror ikke jeg har en
eneste lærebog uden kattehår under indbindingen... ;)

Næææh, de møjdyr, man bliver jo helt afhængig af dem... :D

- Sidsel

Fra : Denise

Dato : 20-12-05 17:09

Leyna wrote:

> Glædelig jul - også til de "belastende møgdyr" (som er SÅ svære at
> undvære) : D

Hej Leyna og alle I andre.
Også glædelig jul og godt nytår fra Blonde, Dino og Mully

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Denise

Dato : 20-12-05 18:12

Denise wrote:

> Hej Leyna og alle I andre.
> Også glædelig jul og godt nytår fra Blonde, Dino og Mully

Øh, Molly selvfølgelig
Denise