info fra db.
Fra : fam. Ager

Dato : 20-12-05 14:42

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-12-05 15:14

fam. ager skrev
<info fra DB <

*Too little, too late*
DB har mistet en del medlemmer på grund af denne sag, og der kommer nok
flere frafald.

Der er klare overtrædelser af dyreværnsloven og DB har vidst det i ca 8 md,
uden at have rørt en finger, deres kredsformand i området, er også den
landbetjent der har godkendt "fabrikken".

Jeg er ikke den eneste der har haft utroligt svært ved at kapere at en
forening med navnet Dyrenes BESKYTTELSE, blot ser gennem fingre med at så
mange katte skal lade livet, på grund af dårlige forhold og ligegyldighed
over for dyrene (
--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Kate

Dato : 20-12-05 16:20

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in

> [...]
> fingre med at så mange katte skal lade livet, på grund af dårlige
> forhold og ligegyldighed over for dyrene (

Det er godt nok mange år siden jeg droppede mit medliemsskab, denne sag
er jo ikke den eneste DB ikke har reageret overfor. Jeg undrer mig over
navnet for det virker ikke som om de egenligt beskytter andre end dem
selv

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 20-12-05 16:25

> [...]
> mange katte skal lade livet, på grund af dårlige forhold og ligegyldighed

ØHHHH HVOR er det der er "klare" overtrædelser af dyreværnsloven"?? Dem
må du gerne komme med HER i så udførlig skrevet stand at JEG kan læse
dem!!TAK
Kværulanter har det med at kværulere!!!
Der står jo netop at der INTET ulovligt er i at have kattene UDENDØRS og
at de IKKE kan gøre mere end DE GØR
Landbetjenten kommer jævnligt og hilser på mig og mine katte, men det
har også en anden årsag!! Man kunne jo støde på "uvelkomne gæster" HOST
HOST
HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
Men HUSK lige de "klare" lovovertrædelser!!! Endnu engang TAK!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Alice

Dato : 20-12-05 16:38

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev

> [...]
> HOST
> HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
> Men HUSK lige de "klare" lovovertrædelser!!! Endnu engang TAK!!

Måske du selv kan gå ind og læse dyreværnsloven. Jeg kan finde mange punkter
hvor du overtræder loven !!
Og du forstår stadig ikke det du læser .............Der står at de ikke kan
gøre mere MENS sagen kører. Hvad tror du der sker bagefter ????
Sjældent har jeg hørt nogen være SÅ stolt af at blive observeret
...........Tror du de holder øje med dig, hvis forholdene er i orden ???

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-12-05 16:54

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Måske du selv kan gå ind og læse dyreværnsloven. Jeg kan finde mange
> punkter hvor du overtræder loven !!

Kan CK mon ikke få sin gode ven landbetjenten, til at læse den op for hende,
når han alligevel jævnligt kommer på besøg. ?
Det behøver jo ikke gå op i kaffe og citronhalvmåner det hele !

> Sjældent har jeg hørt nogen være SÅ stolt af at blive >observeret

Ahhr, man kommer da både i fjernsyn og aviser og bliver verdensberømt i
Danmark - og gratis reklame er jo ikke at kimse af *SS*

> ..........Tror du de holder øje med dig, hvis forholdene er i orden ???

Det KAN jo også skyldes at CK er et så dejligt, venligt og charmerende
menneske, at de ikke kan holde sig væk .
Hun draaager!!

(Bare hun ville drage af landet, så langt væk som muligt !)

Eva

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 20-12-05 17:07

> [...]
>
> (Bare hun ville drage af landet, så langt væk som muligt !)
>

> Eva
>
> Det er DET jeg hele tiden har sagt altså!!
I ser kun det i selv vil se og hører det der falder jer bedst for!!
Men kom nu med de "klare" punkter jeg overtræder??Jeg har læst
dyreværnsloven, og der er ikke nogle punkter jeg IKKE kan overholde!!
Det er JER der drømmer og dømmer, ikke en skid andet!
Og alice..hvor jeg står i dag og hvor jeg står efter den stooooooore
retssag høm høm...jo se der står jeg godt, men visse andre står i LORT
til halsen!!
HAPPY CHRISTMAS HOHOHOHO

Fra : Jakob

Dato : 20-12-05 18:16

In article <43a82c121bcfb@nerdgirl.dk>, chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk
says...

> Og alice..hvor jeg står i dag og hvor jeg står efter den stooooooore
> retssag høm høm...jo se der står jeg godt, men visse andre står i LORT
> til halsen!!
> HAPPY CHRISTMAS HOHOHOHO

Hop nu over i en muddergruppe med alt dit støj, det er da ikke til at
holde ud.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Denise

Dato : 20-12-05 18:23

Sascha og Sillemis wrote:
> Men kom nu med de "klare" punkter jeg overtræder??

Det bliver vist for meget at remse hele dyreværnsloven op, du overtræder nok
det meste. Men som oplysning til andre så lad os nøjes med de 3 første
paragraffer, og så skal jeg undlade det med at man ikke selv må aflive dyr
.

§ 1. Dyr skal behandles forsvarligt og beskyttes bedst muligt mod smerte,
lidelse, angst, varigt men og væsentlig ulempe.
§ 2. Enhver, der holder dyr, skal sørge for, at de behandles omsorgsfuldt,
herunder at de huses, fodres, vandes og passes under hensyntagen til deres
fysiologiske, adfærdsmæssige og sundhedsmæssige behov i overensstemmelse
med anerkendte praktiske og videnskabelige erfaringer.
§ 3. Rum eller arealer, hvor dyr holdes, skal indrettes på en sådan måde,
at dyrets behov tilgodeses, jf. § 2. Det skal herunder sikres, at dyret har
den fornødne bevægelsesfrihed også under optagelse af foder og drikke og
ved hvile. Dyr skal endvidere sikres mod vejr og vind i overensstemmelse
med deres behov.

--
Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 08:41

> [...]
> www.katteinfo.dk
>

> Jamen ovenstående kan jeg skam godt stå inde for er i orden, så du og dine
kumpaner er på gale veje, nok derfor det ikke er gået som i ville!!!HOHOHO
Afliver jeg selv mine dyr???? Vil du så betale den dyrlægeregning der
sort på hvidt fortæller at jeg har fået 5 katte aflivet hos dem i løbet
af det sidste halve års tid da? Du skriver og I skriver, det rabler da
helt for jer, jeg har aflivet dyr selv ja, kaniner, høns, ænder, gæs og
et par katte, kattene var kommet til skade og for at de ikke skulle lide
gjorde jeg det, KOM IGEN DENISE, for du er en om'er
Ligesom resten af oraklerne, er en om'er!!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 08:59

Charlotte skrev
<Jamen ovenstående kan jeg skam godt stå inde for er i orden, så du og dine
kumpaner er på gale veje, nok derfor det ikke er gået som i ville!!! >

ROFLMAO .....................

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Sidsel

Dato : 21-12-05 10:42

Sascha og Sillemis wrote:
> Vil du så betale den dyrlægeregning der
> sort på hvidt fortæller at jeg har fået 5 katte aflivet hos dem i løbet
> af det sidste halve års tid da?

Du bliver nødt til at forklare hvordan man under normale forhold har
brug for at få aflivet 5 katte på 6 måneder...
Jeg har nu prøvet at gennemtænke det et par gange og jeg kan virkelig
ikke se hvordan hvis jeg havde 5 katte indendørs som jeg passer og
plejer - hvordan de så alle kunne komme i en så dårlig stand at jeg på 6
mdr. må aflive dem alle 5...

- Sidsel

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 10:56

> [...]
> ikke se hvordan hvis jeg havde 5 katte indendørs som jeg passer og
> plejer - hvordan de så alle kunne komme i en så dårlig stand at jeg på 6

Ja DUM vidste jeg godt du var men ikke SÅ dum godt nok!!
Sæt dig på din dertil indrettede og tænk så over HVOR mange katte jeg
har haft mellem hænderne inden for det halve år, så ser det hele
anderledes ud, ikk'?
Jeg har jo ikke 3-4 katte!!!!
Jeg har snart 100 og husk de alle er så misrøgtede at selvfølgelig må
der TIT aflives et par stykker LOL
Hvem siger de har været i dårlig stand da??

Fra : Sidsel

Dato : 21-12-05 12:29

Sascha og Sillemis wrote:
> Jeg har snart 100 og husk de alle er så misrøgtede at selvfølgelig må
> der TIT aflives et par stykker LOL

Jeg håber da ikke for dig at du har et rigtigt menneske-job ved siden
af, for ellers kan jeg simpelthen ikke se hvordan det er muligt at have
"snart 100" katte. Sommetider savner jeg faktisk Amerikanske forhold -
men ene og alene fordi sådan en som dig havde fået hentet sine dyr og
var blevet kørt igennem et par grimme retssager. :)

- Sidsel

Fra : Jane Brohus

Dato : 21-12-05 12:59

> [...]
> der TIT aflives et par stykker LOL
> Hvem siger de har været i dårlig stand da??

De sidste 3 linier i din besked siger bedre end ord hvilket menneske du
er. FØJ

TIT aflives et par stykker LOL...

Du har jo ingen følelser i dit hjerte overhovedet, sidde og storgrine i
en sætning hvor du skriver om at få aflivet katte (

Med venlig hilsen
Jane Brohus
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 13:23

> [...]
>
> Du har jo ingen følelser i dit hjerte overhovedet, sidde og storgrine i
> en sætning hvor du skriver om at få aflivet katte (

Jamen JaneB du må fortsætte resten af dit liv med at have dårligt over
hvordan jeg er, og jeg har dyr, og jeg skriver og siger og mener som jeg
gør for du kan altså IKKI bestemme over mig!!!
MIG fik du og dine kumpaner IKKE HJERNEVASKET LOL
NÆÆÆÆÆÆÆ, den gik ikke

Fra : Jane Brohus

Dato : 21-12-05 13:46

> [...]
> gør for du kan altså IKKI bestemme over mig!!!
> MIG fik du og dine kumpaner IKKE HJERNEVASKET LOL

Charlotte endnu engang udstiller du dig selv
Intet sted i mit indlæg har jeg skrevet om at jeg vil eller kan bestemme
over dig..
Mit indlæg gik på at du i en sætning der omhandler at få aflivet katte
kan bruge LOL.. Men intet nyt under solen Charlotte, du magter ganske
enkelt ikke at besvarer et indlæg med noget som helst relevant

Med venlig hilsen
Jane Brohus
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 16:13

Charlotte skrev
<MIG fik du og dine kumpaner IKKE HJERNEVASKET LOL >

Næh det med _hjernevask_ ville nok blive særdeles svært )))))

men lidt har vi da nået, du får fast kontrolbesøg,
du har den første sag kørende, mange kender til dig nu OG har set dig på TV
så falske navne hjælper ikke så meget )) Randers Politi er meget
opmærksomme på dig og de henvendelser de får om dig, så måske skal vi bare
konstantere at den der LOL'er sidst, LOL'er bedst )))))

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Denise

Dato : 21-12-05 12:34

Skal prøve at forklare, hvad JEG lægger i disse paragraffer

Smerte påføres kattene når de får tapet poterne sammen så de ikke river når
de bliver redt
Varige men får kattene der ubehandlet får øjenbetændelse, vi har set
eksempler på blinde katte.
Endnu mere varige men har de katte der er døde af ubehandlet kattesyge

Kattene opbevares i små bure uden mulighed for at kunne bevæge sig ret
meget.
Kattene har intet menneskelig kontakt og er totalt understimulerede, de
sidder i de små bure dag og nat. Pga dette lærer kattene ikke normal adfærd,
de lærer ikke at være sammen med mennesker, de kommer aldrig ind i huset, så
normale lyde i hjemmene vil skræmme livet af kattene, hvis de kommer ud til
folk Her har det vist sig, at de heller ikke kan fungere, hvis de har været
"opbevaret" bare et par måneders opbevaring i Langå.

Størrelse på bure er nævnt - kattene kan ikke udfolde sig
Kattene er udenfor i alt slags vejr også frostvejr.
Der bliver ikke sikret mod alt slags vejr, og man har set burene vælte og CK
har selv udtalt der var en kat der var død pga dette.

Det var sådan bare lidt jeg kunne komme i tanke om på stående fod, og som
jeg mener er en overtrædelse.

--
Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Jakob

Dato : 20-12-05 18:15

In article <43a82908$0$15791$14726298@news.sunsite.dk>, safeni@gfnet.dk
says...

> (Bare hun ville drage af landet, så langt væk som muligt !)

Det her er da vist det tætteste vi kommer på en rendyrket
kvindearbejdsplads/ølejr med alt det østrogene personfnidder og
stikpiller. Det har INTET MED DENNE GRUPPE AT GØRE, så hop dog over i
muddergruppen og fortsæt jeres syrlige spisfindigheder der.

Kender ikke baggrunden for det fnidder men det er da interesant at se
hvordan alle kan blive enige om at stikke til den samme når først der er
kommet gang i hjulene.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Alice

Dato : 20-12-05 18:27

"Jakob" <no@mail.com> skrev

> Kender ikke baggrunden for det fnidder men det er da interesant at se
> hvordan alle kan blive enige om at stikke til den samme når først der er
> [...]

Måske du skulle bruge lidt tid på at sætte dig ind i sagen, isteden for at
sidde og 'øffe'
Kunne jeg bede dig om at starte på vores HP under advarsel (
www.katteinfo.dk )
Og kom så ikke og påstå at det INTET har med kattevelfærd at gøre

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : MOA

Dato : 20-12-05 18:54

"Alice" <alice_nielsen@privat.dk> wrote in message

> [...]
> www.katteinfo.dk )
> Og kom så ikke og påstå at det INTET har med kattevelfærd at gøre

Jeres kaglen som en anden hønsegård har intet med kattevelfærd at gøre. Og
lad være at bruge noget så seriøst som kattevelfærd, til at legalisere jeres
barnagtige udvekslinger af mere og mere ligegyldige meninger.
Jeg er udemærket klar over hvad sagen går ud på, og jeg holder alligevel på,
at det I har gang i, ikke har meget med "debat" eller "kattevelfærd" at
gøre. Det er muligt at årsagen til I alle sidder og lirer spydigheder af på
et meget lavt sprogligt niveau, er kattevelfærd, men det er bestemt ikke
kattevelfærd at kalde nogen for en løgner og så få smidt det samme i hovdeet
(som det blandt andet var i tråden "Ny retssag!!"

Det er jo ren heksejagt og uanset om der er nogen skyldige eller ej, så er
det forkert, og det hører ikke til i en nyhedsgruppe. Tilsvininger og
spydigheder er ikke en nyhed (og slet ikke i lige netop denne sag), og det
er bestemt ikke en debat. Så fis over i mudderkastningsgruppen, i stedet for
blot at føre kagleriet videre i en anden tråd.

Så lad dog være at nedgøre "kattevelfærd" ved at bruge det som undskyldning
for at I kan sidde og lire spydigheder af. Opfør jer som de voksne,
ansvarlige mennesker I burde være, og hav lidt respekt for jer selv; lad
være at synke til så lavt et niveau, for det trækker hele NG'en med ned -
uanset om de øvrige vil eller ej. Og så igen, i øgelægger alvoren i begrebet
"kattevelfærd" ved at bruge det til at legalisere denne heksejagt.

Og nej, jeg hader ikke katte, og jeg er skam heller ikke af det maskuline
køn. Jeg er bare så pokkers træt af at der ikke er noget som helst seriøst
over denne NG længere, fordi det har udviklet sig til en hønsegård fuld at
hidsige høner der hakker på hinanden. Sorry mine metaforer, men det er den
klareste måde jeg kan skrive det på. Lad dog være at svare hende, og så brug
energien på noget andet; jeres katte for eksempel!

Mvh
MOA

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-12-05 19:45

MOA skrev
<Lad dog være at svare hende, og så brug
energien på noget andet; jeres katte for eksempel >

Nu er det sådan at vores katte får hvad de har brug for af både det ene og
det andet, det gør Charlottes IKKE, ej heller de mennesker hun svindler
katte fra.

For en måneds tid siden købte "Louise" nogle killinger (hmm, købte er så
meget sagt) Louise havde nemlig glemt sine penge, så hun fik lov at sende
dem, det gjorde hun bare aldrig.

Takket være den offentlighed bl.a TV, der har været omkring denne sag,
opdagede familien at det ikke var "Louise" der havde svindlet/løjet/bedraget
sig til deres killinger, men Charlotte.

D. 2/11 blev et par af killingerne fotograferet, i burene hos Charlotte, d.
5/11 var killingerne pist væk, hvad der ersket med dem, tjaaa, Charlotte må
IKKE formidle, og siger selv at det gør hun heller ikke, tilgengæld har vi
også udtalelser fra Charlotte selv og andre der siger at hun såmænd ikke har
noget problem med at aflive selv, og killingerne var beviser på hendes
bedrag over for familien.

Hvad enten du/I synes om det, eller ej, så har debatterne og
offentliggørelsen af forholdene i Houlbjerg, reddet nogle katte fra at ende
der, og reddet nogle mennesker fra at blive bedraget af Charlotte

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Jakob

Dato : 20-12-05 20:23

In article <43a8512a$0$141$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
catsFJERN@webnetmail.dk says...

> Hvad enten du/I synes om det, eller ej, så har debatterne og
> offentliggørelsen af forholdene i Houlbjerg, reddet nogle katte fra at ende
> der, og reddet nogle mennesker fra at blive bedraget af Charlotte

Jeg kan da også bedre accepterer den måde du skriver på her med
opremsning af eksempler og argumenter. De fleste andre indlæg i den tråd
har bare været gensidige tilsvininger.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 09:50

Jakob skrev
<Jeg kan da også bedre accepterer den måde du skriver på her med opremsning
af eksempler og argumenter >

OK selvfølgelig har du ret at vi bør holde os fra
de grove skældsord, men det ER svært, engang imellem sidder man med en
fornemmelse af at det er det eneste modparten forstår. Dette er jo ikke
nyt, debatten startede for et par år siden, hvor søde mennesker fornuftigt
og venligt prøvede at hjælpe Charlotte med at rette op på tingene, tilbød at
komme og vise hende hvordan, tilbød at hun kunne komme til dem. Langt de
fleste af os har en samling
af private mail/PB'er og indlæg i gæstebøger fra Charlotte, med trusler og
skældsord der kunne få en havnearbejder til at rødme, og så sker det altså
desværre ind imellem at vi synker til hendes niveau.
Undskyldeligt, nej, men vist nok meget menneskeligt.

Sagen der kører nu er en god ting, der er en bøde for formidling uden
tilladelse, og der kommer en bøde for vanrøgt, det betyder at der skal penge
ud af kassen og det gør ondt. Men det allervigtigste er at kendskabet til
"damen" er blevet voldsomt øget,
det er blevet svært både at købe og sælge katte (derfor er forretningen også
blevet udvidet med hunde )

Mange mennesker, incl mig selv har haft svært ved at tro at der er nogle
"der ude" der har en så komplet mangel på moral, omsorg og etik, som
Charlotte har vist. I sommers havde hun igen udbrud af kattesyge,
hendes dyrlæge satte hende i karantæne, stoppede det hende, NEJ, hun
fortsatte med at sælge. En af dem der købte, mistede killingen hun havde
købt, de mistede den kat de i forvejen, for slet ikke at tale om den store
dyrlægeregning de måtte betale.

Charlotte diskriminere ikke, man kunne måske forstå
at hun prøver at fylde os med løgn, men hun stiller sig
gerne op ansigt til ansigt med sin dyrlæge og fylder ham med løgn også, og
blander ham gerne ind i sine
løgne. Jeg ville da være fuldstændig ligeglad med _hende og hendes løgne_ ,
hvis det ikke var fordi at de løgne, igen og igen koster katte livet, og
giver sorger
til folk som intetanende kommer i kløerne på hende.

Vi har i de sidste måneder fået utallige tilkendegivelser på at det vi har
gjort/gør, det hjælper,
folk der har været der, kontakter os med deres historie, den bliver lagt i
den støt voksende bunke til næste retssag. For også bedrageri, er en
lovovertrædelse, og bedrageri er det når man franarre folk deres katte,
under falske navne og falske forudsætninger. Andre er bare så glade fordi de
nu ved hvad de skal passe på med, når de skal sælge/købe/omplacere katte, vi
hører igen og igen,
at folk simpelthen ikke har fantasi til at forestille at der er sådanne
mennesker "der ude". Hvis vi ikke
vidste med sikkerhed at det hjalp, så ville vores samarbejdspartnere og os
nok ikke kører en fast annonce-kampagne i DBA og G&G, selv hos os, vokser
pengene ikke på træer )

http://makeashorterlink.com/?J5433295C

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=15510

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : MOA

Dato : 21-12-05 10:27

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> wrote in message
> [...]
> de grove skældsord, men det ER svært, engang imellem sidder man med en
> fornemmelse af at det er det eneste modparten forstår.

jeg kan sagtens følge dig i, at frustrationerne indimellem tager overhånd og
man mister "besindelsen" og bare lader ordene vælte ud Men jeg tror ikke
det gør den store forskel, for der har alligevel været et par tråde her, i
løbet af tiden, hvor det er gået over gevind, og spydighederne har fået lov
at tage over. Og egentlitg synes jeg ikke det lader til at DET gør nogen
forskel eller noget idntryk på modpartem heller. Så måske det bare er på
tide at trække sig ud, som den store og den voksne, og så lade hende skrive
hvad hun vil (for det er jo det hun gør), og så bare undlade at komme med
respons.
Man kan ikke tie de problemer ihjel der evt. kan være (og som retten skal
tage stilling til), men det kan give en bedre stemning her i gruppen

Mvh.
Moa

Fra : Bettina Hansen

Dato : 21-12-05 14:02

Marianne Hellemose wrote:
> OK selvfølgelig har du ret at vi bør holde os fra
> de grove skældsord, men det ER svært, engang imellem sidder man med en
> fornemmelse af at det er det eneste modparten forstår.
<snip>

Personligt mener jeg at I direkte skader jeres egen sag ved at diskutere
på et så lavt niveau. Det vil være langt nemmere for udenforstående at
tage jer seriøst hvis I holder jer til at argumentere sagligt og lader
den anden part om tilsvininger mm.

Når man ser en debat hvor to (eller flere) udelukkende sidder og sviner
hinanden til så er det meget nemt at få det indtryk at de begge (eller
alle) er lige tåbelige ;)

Derfor - hvis man ikke kan finde ud af at gå efter bolden i stedet for
manden så bør man bare lade være med at svare.

"Never argue with a fool - they will drag you down to their level, then
beat you with experience."

> Vi har i de sidste måneder fået utallige tilkendegivelser på at det vi
> har gjort/gør, det hjælper,

Jeg er sikker på at det ikke er de personlige angreb og mudderkastning
som de har ment hjælper men derimod det oplysende arbejde I har lavet -
brug jeres kræfter der i stedet - så vil alle tage jer mere seriøst.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 16:43

> [...]
> som de har ment hjælper men derimod det oplysende arbejde I har lavet -
> brug jeres kræfter der i stedet - så vil alle tage jer mere seriøst.

HOVSA!!!!
ER der nogen der ikke tager de "ærede damer" seriøst??????UPS

Fra : Helle

Dato : 21-12-05 16:56

> HOVSA!!!!
> ER der nogen der ikke tager de "ærede damer" seriøst??????UPS
> [...]

Det var overhovedet ikke det hun skrev, dit fjols.

Fra : Jakob

Dato : 21-12-05 18:00

In article <43a95257$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
bettina@chin.dk says...

> Jeg er sikker på at det ikke er de personlige angreb og mudderkastning
> som de har ment hjælper men derimod det oplysende arbejde I har lavet -
> brug jeres kræfter der i stedet - så vil alle tage jer mere seriøst.

Jamen de vil da skide på at de i stigende omfang læderer deres egen
værdighed. Jeg har flere gange henvist til mudderkastningsgruppen men de
insisterer på at fortsætte deres personlige opgør her.

Jeg finder det usmageligt at man insisterer på i den grad at ignorere
andre brugere af denne gruppe, og dens fundsats og bare fortsætter sit
ensporede egotrip af gud ved hvilken grund.

Men det er de jo nok fløjtende ligeglade med.........

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Alice

Dato : 21-12-05 18:33

"Jakob" <no@mail.com> skrev

> [...]
> ensporede egotrip af gud ved hvilken grund.
>
> Men det er de jo nok fløjtende ligeglade med.........

Undskyld Jakob, jeg må ha' hjælp .......Hvor er det alsidige i dine indlæg i
tråden her ?
Det er muligt, og måske med rette at du finder disse indlæg dybt latterlige,
men dit evindelige øfferi over det, forekommer nu osse en smule enerverende

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Jakob

Dato : 21-12-05 20:24

In article <43a991ee$0$46989$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
alice_nielsen@privat.dk says...

> Undskyld Jakob, jeg må ha' hjælp .......Hvor er det alsidige i dine indlæg i
> tråden her ?

Overhovedet ikke :0)

> Det er muligt, og måske med rette at du finder disse indlæg dybt latterlige,
> men dit evindelige øfferi over det, forekommer nu osse en smule enerverende

Det har du nok ret i, naivt har jeg troet at der muligvis var sporadisk
fornuft tilbage i kombatanterne men det har jeg nu opgivet og der kommer
ikke flere kommentarer fra mig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 08:57

> [...]
> offentliggørelsen af forholdene i Houlbjerg, reddet nogle katte fra at ende
> der, og reddet nogle mennesker fra at blive bedraget af Charlotte

Du er et ORAKEL og vi ved det alle sammen..
Du redder SÅÅÅÅÅÅÅ mange mennesker og katte fra mig, bare mærkeligt at
jeg bliver tilbudt katte hver eneste uge, og gud hvor er det synd, for
dig eller kattene??Hmmmm???
Hvordan tør du møde mig hvis jeg SELV afliver????? For der må da snart
begynde rygter om at jeg også afliver mennesker!!!Mon ikke????

Fra : MOA

Dato : 21-12-05 10:24

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Hvordan tør du møde mig hvis jeg SELV afliver????? For der må da snart
> begynde rygter om at jeg også afliver mennesker!!!Mon ikke????

jeg har ikke tænkt mig at deltage i de spydigheder der bliver udvekslet i
denne tråd. Jeg vil dog lige oplyse dig om, hvad ordet "orakel" betyder

Politikens retskrivnings- og betydningsordbog:
"Orakel = 1. (i den græske oldtid) person som man mente en gud kunne tale
igennem
2. sted hvor man mente en gud kunne svare på folks spørgsmål
gennem sådan en person
3. meget klog person som man mener kan give svar og gåd om
alting"

Det virker nemlig ikke helt som om, imo, at du er klar over betydningen af
ordet. Hvis du er bekendt med betydningen, kan jeg ikke forstå du bruger
ordet, da det jo vil være en anderkendelse af, at hvad de andre siger er
korrekt (i henhold til ordets betydning), og det harmonerer ikke med det
øvrige du skriver, der gang på gang nægter at de har ret.

Så jeg formoder du ikke havde ordets korrekte betydning helt på plads, for
ellers ville jeg så afgjort mene, at de der bliver kaldt orakel bør tage det
som en ufatteligt flot kompliment

Mvh.
Moa

Fra : Helle

Dato : 21-12-05 12:51

Hvordan tør du møde mig hvis jeg SELV afliver????? For der må da snart
> begynde rygter om at jeg også afliver mennesker!!!Mon ikke????

> [...]

Ja det er da i hvert fald den slags du selv truer med i mails og
gæstebøger...sååå....og hvorfor skal du hele tiden skrive dine ord så
STOOOORT???

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 13:20

> [...]
> STOOOORT???
>

> NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, hvem har jeg dog så truet med at "aflive"?????????
Stupide lille løgnerske!!!

Fra : Helle

Dato : 21-12-05 16:57

> Stupide lille løgnerske!!!
> HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
>

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Jeg ved ikke om du direkte har truet med at aflive, men alle dine trusler i
gæsteboger og emails kunne nemt lyde sådan.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 17:06

> Jeg ved ikke om du direkte har truet med at aflive, men alle dine trusler i
> gæsteboger og emails kunne nemt lyde sådan.
>

> HOHOHOHOHO
Nu har jeg da hørt det med mide!!

Fra : Helle

Dato : 21-12-05 17:29

> Nu har jeg da hørt det med mide!!
> HAPPY CHRISTMAS HOHOHO
>

> Med venlig hilsen
> Sascha og Sillemis
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Du mener ikke du har truet folk i deres gæstebøger?

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 21-12-05 20:48

> Du mener ikke du har truet folk i deres gæstebøger?

Nej ærligt talt du, det mener jeg godt nok ikke, og HVIS jeg har så er
det nok vedkommende der selv har "lagt ud"!
Hvis nogen har fået trusler er det vist mig, men advokaten er i
øjeblikket ved at gennemlæse det hele!!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-12-05 22:22

Charlotte skrev
<men advokaten er i øjeblikket ved at gennemlæse det hele!! >

Hvis der er noget du mangler eller ikke kan finde, så sig endelig til, som
du ved, har jeg gemt stort set alt fra de sidste par år )))))))))) (også
trafikuheldet)

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-12-05 23:25

On Wed, 21 Dec 2005 22:22:02 +0100, "Marianne Hellemose"
> [...]

>du ved, har jeg gemt stort set alt fra de sidste par år )))))))))) (også

Jaa det er skam slet ikke svært at finde alt det Charlotte har skrevet
om sit kattehold, for hun har sørme været flittig skribent ))

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 21-12-05 23:23

On Wed, 21 Dec 2005 20:47:30 +0100, Sascha og Sillemis

> [...]
>det nok vedkommende der selv har "lagt ud"!
>Hvis nogen har fået trusler er det vist mig, men advokaten er i

Ved du hvad Charlotte, så håber jeg dælme at advokaten husker at
skrive til mig for at bede om samtlige IP adresser du har været så
venlig at lægge i min gæstebog, for underligt nok passer de med de IP
adresser du er kendt under !! hovsa uups hva.

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 08:13

> [...]
> venlig at lægge i min gæstebog, for underligt nok passer de med de IP
> adresser du er kendt under !! hovsa uups hva.

GUUUUUD hvor jeg ryster nu camilla, og desuden troede jeg kun man havde
et IP nummer, men sådan er der så meget, og NEJ jeg tror IKKE advokaten
ringer til dig eller andre i klanen!!
Det bliver vist helt andre personer der opsøger jer!!

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 08:46

> [...]
> ringer til dig eller andre i klanen!!
> Det bliver vist helt andre personer der opsøger jer!!

Se det var lige en trussel igen...

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-12-05 08:50

On Thu, 22 Dec 2005 08:13:25 +0100, Sascha og Sillemis
> [...]

>ringer til dig eller andre i klanen!!
>Det bliver vist helt andre personer der opsøger jer!!

NÅ!
Hvad søren kan de dog opsøge mig for, det er sørme ikke mig der har
skrevet i min gæstebog )))

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-05 09:23

Charlotte skrev
<Det bliver vist helt andre personer der opsøger jer!! >

Det løfte har jeg nu hørt i snart 8 md. og jeg venter stadig )) jeg vil
da gerne gentage mit tilbud fra i sommers om at sende en stak frankerede og
adresserede kuverter, for at gøre det nemt for dig, landbetjenten og din
advokat, er sådan en ikke meget dyr )) men det er måske den beskikkede,
som dommeren så indtrængende bad dig om at tage imod )

Men hva', jeg ved jo godt at ikke alle løfter er lige pålidelige, så jeg
kan da igen igen, bede dig om ikke at komme med løfter som du ikke _kan_
holde

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-05 09:57

Hej Charlotte

Jeg er villig til at gøre lidt, for at droppe mudderkastningen og få en
saglig debat, er DU ?

Jeg er villig til at svare ordentligt på evt. spørgsmål du måtte have, vil
du svare på mine ?

Selvfølgelig vil spørgsmålene dreje sig om din måde at have/købe og sælge
katte på, men de vil blive stillet på en pæn måde,uden mudderkast.
Hvor er Mitzi, er hun død og i så fald hvordan døde hun ?

Dyrlægen vaccinerede de overlevende katte i sommers,
er du fortsat med at vaccinere nye katte, så du mindsker risikoen for
kattesyge ?

Sætter du nye katte i karantæne for at mindske smitte-risikoen ?

Hvad skete der med de killinger, du hentede på Randers banegård i uge 43 ?

Hvorfor bruger du så mange forskellige navne / tlf-nr og
mail-adr, det er da ikke noget der øger tilliden til dig ?

Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 10:05

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Selvfølgelig vil spørgsmålene dreje sig om din måde at have/købe og sælge
> katte på, men de vil blive stillet på en pæn måde,uden mudderkast.

Jeg har også flere gange forsøgt at stille saglige og pæne og ordentlige
spørgsmål til Charlotte men hun angriber og kalder en for en so, fnatmide og
truer med alverdens ting. Det er ikke nemt så..

Fra : Jakob

Dato : 22-12-05 13:25

In article <43aa6c39$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mail@hellenielsen.dk says...

> Jeg har også flere gange forsøgt at stille saglige og pæne og ordentlige
> spørgsmål til Charlotte men hun angriber og kalder en for en so, fnatmide og
> truer med alverdens ting. Det er ikke nemt så..

Og hvad siger det dig så ?? Giver det dig håb om at man kan fortsætte på
en meningsfuld måde ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 11:31

> [...]
>
> Hvorfor bruger du så mange forskellige navne / tlf-nr og
> mail-adr, det er da ikke noget der øger tilliden til dig ?

Har du en drøm om at blive dommer???
Eller leger du bare 20 spørgsmål til "professoren"??HOHO
Alle dine nysgerrige og latterlige spørgsmål kan du stikke skråt op i
dag og tygge viddere på dem i hele julen, for du er ikke andet end en
møg so der er fuld af lort!!

Fra : Helle

Dato : 22-12-05 11:51

> [...]
> Alle dine nysgerrige og latterlige spørgsmål kan du stikke skråt op i
> dag og tygge viddere på dem i hele julen, for du er ikke andet end en

Se selv...hun kan ikke svare ordentligt selvom man taler pænt til
hende...det er utroligt. Charlotte, det er jo IKKE for at være dommer vi
stiller dig spørgsmål. Hvis du gerne vil af med al den snak om hvor
frygtelig du er, hvorfor svarer du så ikke på så simple spørgsmål? hvis det
virkelig er løgn alt det vi siger, hvorfor svarer du så ikke pænt og
ordentligt på de spørgsmål? hvorfor skal du skrive så grimt?

Og mit spørgsmål til dig er: hvorfor bruger du så mange forskellige navne og
emailadresser i din handel med katte?

Mvh Helle

Fra : MOA

Dato : 22-12-05 13:33

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message news:43aa84fc$0$160

> Se selv...hun kan ikke svare ordentligt selvom man taler pænt til hende...

så lad være at skrive til hende for hulen da! det spolere stemningen i
gruppen, og det er virkeligt belastende at alt drejer sig om hende og den
sag der er kørende.
Jeg orker snart ikke den her gruppe, når niveauet er så lavt og der er så
uendeligt lidt fonuft tilbage her.

Mvh.
MOA

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-12-05 13:37

MOA skrev:

>Jeg orker snart ikke den her gruppe,

Jeg er "skabslæser" af gruppen, og kan ikke være mere enig, drop
selvsvinget og kom videre, der er for meget her i gruppen der er blevet
for uinteressant af læse pga. at der er nogle folk der er gået i selvsving.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-12-05 11:53

Charlotte skrev
>Alle dine nysgerrige og latterlige spørgsmål kan du stikke skråt op i dag
>og tygge viddere på dem i hele julen, for du er ikke andet end en møg so
>der er fuld af lort!! >

Hvilken sublim overraskelse

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Jane Brohus

Dato : 22-12-05 17:43

> Marianne Hellemose skrev:
> Charlotte skrev
>
> Hvilken sublim overraskelse
>

> --
> Marianne Hellemose
> katte ville vælge......
>
> www.katteinfo.dk

Marianne du ved jo at så snart man stiller spørgsmål til Charlotte går
hun helt i baglås. Jeg har set det ske før også for andre end Charlotte,
f.eks hos mine søskende børn da de var omkring 5 - 6 år..

Med venlig hilsen
Jane Brohus
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 20-12-05 19:01

> [...]
> www.katteinfo.dk )
> Og kom så ikke og påstå at det INTET har med kattevelfærd at gøre

Enig Alice!!!

Fra : Jakob

Dato : 20-12-05 20:24

In article <43a846cd$0$47050$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
cc_sep@NOSPAMyahoo.dk says...

> Enig Alice!!!

:0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 20-12-05 20:20

In article <43a83ecf$0$46982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
alice_nielsen@privat.dk says...

> Måske du skulle bruge lidt tid på at sætte dig ind i sagen, isteden for at
> sidde og 'øffe'

Det vil sige når man ikke er enig så "øffer" man eller hvad er din
definition på det ?

Nej det gider jeg faktisk ikke. I bruger dette forum til at debatere en
mere eller mindre privat sag. Alene det at jeg skal søge informationer
alle mulige andre steder for at "sætte mig ind i den" viser jo i sig
selv at det er en intern debat mellem mere eller mindre implicerede
parter og det hører ikke til i en nyhedsgruppe.

> Kunne jeg bede dig om at starte på vores HP under advarsel (
> www.katteinfo.dk )
> Og kom så ikke og påstå at det INTET har med kattevelfærd at gøre

Det er muligt at indholdet har noget med kattevelfærd at gøre, men måden
tråden kører på gør at den på ingen måder hører til her.

Prøv lige at kig på debatniveauet og den retorik der lægges for dagen og
sig mig så om du mener at det er en saglig debat om et emne eller bare
en gensidig tilsvining. Sidsnævnte hører til i mudderkastningsgruppen og
ikke her.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 21-12-05 15:10

Til Jacob

Man bliver sgu ligeså træt i hovedet af dine kommentarer ......

Majbritt

Fra : Jakob

Dato : 21-12-05 18:01

In article <43a9616e$0$1859$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
maajer@oncable.dk says...
> Til Jacob
>
> Man bliver sgu ligeså træt i hovedet af dine kommentarer ......

Ok men du finder denne tråd brugbar det undrer mig må jeg sige.....

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kate

Dato : 22-12-05 20:43

Jakob <no@mail.com> wrote in

> [...]
> selv at det er en intern debat mellem mere eller mindre implicerede
> parter og det hører ikke til i en nyhedsgruppe.

Jeg spekulerer på hvor mange andre grupper du læser med i så? Næsten
alle grupper jeg frekventerer her på nettet får man den besked fra
andre brugere at "det har vi haft oppe og vende før, google selv på
det", så det er slet ikke unikt for denne gruppe.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-12-05 08:47

Helle wrote:

> Se det var lige en trussel igen...

Er webmaster på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk så vattet at vedkomne
ikke vil lukke for hendes (CK's) adgang til ng'erne ?

--

Christian

Fra : Denise

Dato : 22-12-05 09:22

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message

Er webmaster på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk så vattet at vedkomne
ikke vil lukke for hendes (CK's) adgang til ng'erne ?

--

Christian

Een ting jeg kan fortælle dig Christian, vores Webmoster er i hvert fald
IKKE vattet, og jeg er sikker på de fleste af os IKKE ønsker nogle skal
udelukkes for at svare.
Enhver har adgang til at læse og skrive i nyhedsgruppen vha Newsreaderen på
hjemmesiden.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : JR 2610

Dato : 22-12-05 22:50

Er webmaster på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk så vattet at vedkomne
ikke vil lukke for hendes (CK's) adgang til ng'erne ?

Desværre er det sådan at man ikke kan udelukke nogen fra at skrive i
Ng'en... Jo man kan udelukke CK fra selve hjemmesiden - men til hvilken
nytte?
Hun kan - ligesom enhver anden - blot bruge en anden newsserver og af den
vej få adgang til Ng'en...
Så at udelukke nogen via hjemmesiden er formålsløst - desværre!

Hjemmesiden er i tidernes morgen blot oprettet som en base, hvor man kunne
samle info om Ng'ens brugere i stedet for de endeløse tråde om hvem, hvad og
hvor ... siden blev der lagt artikler på den og til sidst også en
newsreader, da mange var trætte af den spam, man som ng-bruger uundgåeligt
tiltrækker...
Nyhedsgruppen som sådan eksisterede altså derfor længe før hjemmesiden... og
der står intet i fundatsen om at man kan udelukke nogen fra at deltage...
Men - der er vist en henstilling om at bruge et ordentligt sprog, når man
skriver i en hvilken som helst nyhedsgruppe... det kaldes netikette - og det
kender du vist alt til (ikke ment frækt!)

Mvh Ann - der også har taget ture med CK... nu ignoreres både hun og de
endeløse gensidige tilsvininger

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-12-05 14:22

Denise wrote:

> [...]
> udelukkes for at svare.
> Enhver har adgang til at læse og skrive i nyhedsgruppen vha Newsreaderen på

Kan man så ikke i det mindste stille krav om et sobert sprog ?

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-12-05 14:29

Denise wrote:
> Een ting jeg kan fortælle dig Christian, vores Webmoster er i hvert fald
> IKKE vattet, og jeg er sikker på de fleste af os IKKE ønsker nogle skal
> udelukkes for at svare.

Heller ikke sådanne svar:
[...]

???

> Enhver har adgang til at læse og skrive i nyhedsgruppen vha Newsreaderen på
> hjemmesiden.

Men det er ikke en menneskeret vel ?

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-12-05 08:56

JR 2610 (bingobongo) wrote:
> [...]
> skriver i en hvilken som helst nyhedsgruppe... det kaldes netikette - og det
> kender du vist alt til (ikke ment frækt!)

Jeg prøver da altiod at skrive et pænt og sobert sprog, og holde mig
fra mudderkastning.
Jeg tror faktisk ikke man kan finde nogle indlæg fra mig hvor jeg ikke
bruger et ordentligt sprog.

--

Christian

Fra : JR 2610

Dato : 23-12-05 17:30

Rolig nu Christian... Jeg forsøgte virkelig at opbløde den sidste sætning,
da det gik op for mig at den kunne misforstås!
Det lykkedes desværre ikke
Sætningen var på ingen måde rettet mod dig! Blot rettet mod det sprog og,
der desværre bruges i enkelte af nyhedsgruppens tråde...

Med ønsket om en glædelig jul
MVH Ann K

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-01-06 09:12

JR 2610 (bingobongo) wrote:
> Rolig nu Christian... Jeg forsøgte virkelig at opbløde den sidste sætning,
> da det gik op for mig at den kunne misforstås!
> Det lykkedes desværre ikke

Jow, jeg skrev bare hvordan jeg gjorde.

> Sætningen var på ingen måde rettet mod dig! Blot rettet mod det sprog og,
> der desværre bruges i enkelte af nyhedsgruppens tråde...
>
> Med ønsket om en glædelig jul

Tak go i lige måde.
Og godt nytår.

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-12-05 15:48

Sascha og Sillemis wrote:

> [...]
> anderledes ud, ikk'?
> Jeg har jo ikke 3-4 katte!!!!
> Jeg har snart 100 og husk de alle er så misrøgtede at selvfølgelig må

Man kan sgu da ikke tage sig ordentligt af 100 katte.

--

Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-12-05 08:37

Jakob wrote:
> [...]
> >

> Det har du nok ret i, naivt har jeg troet at der muligvis var sporadisk
> fornuft tilbage i kombatanterne men det har jeg nu opgivet og der kommer

Utroligt at CK's indlæg bliver sendt fra hjemmesiden, da der står:
"Heldigvis har vi dog et par kritiske redaktører, der kigger dine
skriblerier efter i sømmene, således der ikke er alt for mange
stave-, formulerings- og kommafejl i materialet."
Burde der ikke modereres lidt i de brugere, eller accepteres alt fra
blå stue bare ?

Desuden er det nu nok ikke meningen at tilfældige hjemmesider skal
give tilfældige brugere adgang til at sende indlæg med så lidt
on-topic materiale og så meget ordgylle.

Men hvad, jeg er bare alm. bruger.

--

Christian

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 22-12-05 16:33

> Christian B. Andresen skrev:

> i l=F8bet

> ig
> eg p=E5 6

> jeg
> m=E5
>
> Man kan sgu da ikke tage sig ordentligt af 100 katte.
>
> --=20
>
> Christian

Ved du hvor MANGE vi da er til at tage sig af 100katte (måske flere)???
Måske jeg har folk ansat????

Fra : Alice

Dato : 22-12-05 16:58

"Sascha og Sillemis" <chakoKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev

> Ved du hvor MANGE vi da er til at tage sig af 100katte (måske flere)???
> [...]

Åhhh nej, ikke flere af dine historier !!!
Vi VED GODT hvor mange du har 'ansat' husk på at vi osse er i kontakt med de
mennesker, som holder opsyn med dig !!

Alice
www.katteinfo.dk

Fra : Sidsel

Dato : 23-12-05 12:52

Sascha og Sillemis wrote:
> Ved du hvor MANGE vi da er til at tage sig af 100katte (måske flere)???
> Måske jeg har folk ansat????

Jeg tvivler på at du har folk ansat, mit bud er faktisk at du er på en
eller anden form for b-indkomst. Hvad jeg bygger det bud på? Den mængde
tid som du føler du kan tage ud af dit daglige skema til at svine folk
til. Jeg ved at jeg pt. har rigeligt med tid, for jeg skal først møde på
uni den 1. februar til semesterstart - spørgsmålet er hvad du skal? Din
første rigtige aftale med nogen offentlig instans er vel næste gang du
skal i retten for dyremishandling.

- Sidsel

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 23-12-05 17:16

> [...]
> uni den 1. februar til semesterstart - spørgsmålet er hvad du skal? Din
> første rigtige aftale med nogen offentlig instans er vel næste gang du

Ja, hvis du mener jeg ikke har folk "ansat" så er det jo din sag, og
bestemt ikke min!!HOHOHO
Og HVAD jeg bruger min tid på skal jeg nok selv uddelegere