Hvilket X1800XT kort
Fra : Kim Eichen

Dato : 19-12-05 20:59

Hej gruppe

Ved I om der er forskel på de forskellige fabrikanters X1800XT kort?
Hvis der ikke er nogen forskel vil det mest oplagte valg være et Club-3D
Radeon (512 MB ram) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=161271 , da
det dels er det billigste og dels er på lager alle steder.

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 13:21

Kim Eichen wrote:
> [...]
> Radeon (512 MB ram) http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=161271 , da
> det dels er det billigste og dels er på lager alle steder.

Hej Kim

jeg har gode erfaringer (OC og support fra C3D er fin) med Club3D
kortene, både ATI og Nvidia baserede kort.