Asus GT 6600 driverproblemer
Fra : philip

Dato : 19-12-05 20:34

Jeg har før søgt om hjælp her til dette problem, rådene har desværre ikke
hjulpet.
Grafikkortet er Asus GT 6600 PCI-Express. Det lykkes ikke at beholde den
rigtige driver. Efter hver genstart forsvinder den igen og skal så
installeres forfra. Jeg har downloadet den nyeste fra Nvidia, afinstalleret
via kontrolpanel, brugt Driver Clean Pro i Safe Mode til både Ati og Nvidia
driverne. Intet hjalp.

Har så sat et Asus AX550 PCI-Express i og der kan den slet ikke installere
driverne.
Jeg har søgt masser af steder også på Asrocks Forum. Bundkortet er et Asrock
775Twins-HDTV. Bios er sat til PCI-Express og jeg kan ikke finde andet i
Bios der kan slås fra.

Jeg har aldrig været ude for noget lignende med drivere!

Mvh Philip