ATI X800 XT fryser maskinen
Fra : ph

Dato : 19-12-05 18:39

Lige fra start af har der været problemer med ATI Radeon X800XT uanset at
jeg hele tiden har opdateret til nyeste driver.

Det er syv lange og syv bredde om at starte op, så fryser musen i 30
sekunder og kommer først på igen når ATI kortet er startet op, hvis musen da
overhovedet kommer tilbage. For ofte fryser hele maskinen - man kan ikke
engang gå ind med Ctrl-Alt-delete og se hvad der sker.

Der køres XP sp2 med nyeste opdateringer.

Amd Athlon XP 2200+ 1,79 GHz, 1 GB RAM og McAfee Security Center

Hvad sørensen kan man forsøge?

Kører jeres tilsvarende ATI kort også så dårligt?

Hvad mon det er kortet ikke spiller sammen med?

Jeg er godt nok bitter over at have brugt over 3000 kr. på sådan noget
ustabilt skidt.

mvh Peter

Fra : ph

Dato : 19-12-05 18:45

Der køres med følgende bundkort:Måske det er dét der er noget lort? ;-D

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Products/ProductsDetail.aspx?DetailID=352&MenuID=24&LanID=9

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-05 22:17

> [...]
> da overhovedet kommer tilbage. For ofte fryser hele maskinen - man kan
> ikke engang gå ind med Ctrl-Alt-delete og se hvad der sker.

Hvor mange watt er din psu.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : ph

Dato : 20-12-05 20:58

3A 230 V må være lig 690 Watt

mvh Peter

Fra : MuLLe

Dato : 09-01-06 21:46

"ph" skrev
> [...]
> Hvad mon det er kortet ikke spiller sammen med?
> Jeg er godt nok bitter over at have brugt over 3000 kr. på sådan noget
Hejsa peter.

Prøv at se den tråd der er i dk.edb.hardware
Skrevet af: Stefan Jensen
Dato: 7. januar 2006 11:53
Emne: Computeren fryser under opstart.

Jeg har svaret ham derinde, men desværre ikke med en løsning.
Jeg har samme grafikkort men et andet bundbræt, og de samme problemer har
jeg også.

Så jeg håber meget på at jeg falder over et svar, som jeg kan bruge.
Mange beskeder er lagt i verdens news grups af mig, men jeg har ikke fået
brugbart hjælp.
Dvs. hjælp der har hjulpet, men hjælp har jeg da fået.

Men kig lidt på dk.edb.hardware, det kan være det kan hjælpe dig.

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 10-01-06 13:36

"ph" skrev
> Lige fra start af har der været problemer med ATI Radeon X800XT uanset at
En lille fejl det er et ATI Radeon X850XT jeg har, men stadig samme
problemer.

MvH MuLLe