Sort skærm med ti 4200???
Fra : Tommy Trout

Dato : 19-12-05 11:01

Hej Gruppe

Jeg har oplevet (et par gange) at min skærm fryser i nogle sekunder, for
derefter at blive sort, og så komme tilbage igen og virke helt normalt igen.

Er der nogen der har et bud på hvad det kan være??

Driver: 4.25.00.37.00

Hilsen

Kim

Fra : Thomas Hansen

Dato : 19-12-05 17:44

On Mon, 19 Dec 2005 11:00:56 +0100, Tommy Trout <trout@FJERNadr.dk> wrote:

> [...]
> igen.
>
> Er der nogen der har et bud på hvad det kan være??
Det lyder mere som et problem med skærmen end med grafikkortet.
Har du prøvet med en anden skærm?

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Tommy Trout

Dato : 20-12-05 00:14

> Det lyder mere som et problem med skærmen end med grafikkortet.
> Har du prøvet med en anden skærm?

Ja. Jeg skiftede skærmen for et par måneder siden, og den begyndte også med
den gamle. Men kun en gang i mellem. Det var ikke hver gang jeg startede pc,
og heller ikke hver gang i starten. Nogle gange havde skærmen kørt fint i et
par timer.
Jeg spørger fordi i dag gjorde den det 3 gange i løbet af få min. og så
kørte den ellers fint.

Hilsen

Kim