Ingen lyd tv kort
Fra : KN

Dato : 18-12-05 18:35

Jeg har et Tv kort fra aldi , der virker fint når jeg ser der direkte på
pcen men når jeg optager fra det er der ingen lyd jeg har et stik fra min
line out på mit lydkort og in på tv kortet ,lyden er som sagt ok når jeg ser
men efter optagelse er der ingen.
Jeg har været alle flueben igennem og sat kryds under optagelse.
mvh
KN

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-12-05 20:29

"KN" <none@error> skrev i en meddelelse
> [...]
> ser
> men efter optagelse er der ingen.
> Jeg har været alle flueben igennem og sat kryds under optagelse.

Er det et PCI kort? Så skulle ledningen da gerne gå fra line-out
på tv-kortet til line-in på lydkortet.
Og du har skruet op for line-in i indspillemixeren?

Fra : KN

Dato : 18-12-05 21:54

Det var desværre ikke det var problemet
mvh