Wim venders dvd er ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-12-05 17:39

jeg ligger og roder inde på hans egen hjemmeside ( går jeg ud fra )
http://www.wim-wenders.com/movies/dvd/wenders_on_dvd.htm

jeg har fundet (før) wings of desier + en box med 3 i på amozon.com
jeg vil selvføligt gerne havae alt hvad han har lavet specilt :
wings of desier ( som jeg har fundet )
også :
Until the End of the World
den findes enda som region 2 ( det er da europa ?)
men når man trygger inde på siden ( den link man kan se foroven)
så henviser den til et eller andet i - Italien ... er der nogen der
har et bud på en smarter måde at anskaffe sig denne film på til en
overkomelig pris ?
--

Mv.
Bo M Mogensen