øje
Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 18-12-05 17:29

betændelse i øje på en 15 uger killing, hvad gør jeg ved det ?
ps. nyt hjem til 5 flotte killinger !

hilsen hans

Fra : Lilian Nielsen

Dato : 18-12-05 19:16

Hej Hans.

Jeg vil foreslå dig og tage til dyrelægen og få killingen undersøgt i
øjet,for jeg var nemlig ved dyre lægen og fik pencilin som hedder:
Fucithalmic til min kattekilling.Og Det er 100 % væk nu og det skal den ca.
havde 2 gange dagligt.

Hilsen Lilian.

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 20-12-05 15:46