Parkering Hamborg lufthavn
Fra : Lars Thomassen

Dato : 17-12-05 18:47

Hvad koster det ca at have sin bil holdende 2 uger i Hamborg lufthavn

Hilsen

Fra : Holst

Dato : 17-12-05 19:02

Lars Thomassen wrote:

> Hvad koster det ca at have sin bil holdende 2 uger i Hamborg lufthavn

Google er fantastisk. Med "hamburg airport" kommer man hurtigt til rette
side, og et par klik mere bringer en til:

http://www.ham.airport.de/de/parkgebuehrenuebersicht.phtml

Tog højst 30 sekunder.

Fra : Lars Thomassen

Dato : 17-12-05 19:59

Idiot !

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-12-05 20:14

Lars Thomassen wrote:
> Idiot !

Hov, hov. Du får hjælp, og er grov.

Du skulle måske overveje at skifte det navn du bruger i dit indlæg.
Ihvertfald vil de med god hukommelse springe over indlæg fra dig i den
nærmeste fremtid.

FUT: dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Fra : Holst

Dato : 17-12-05 21:41

Lars Thomassen wrote:

> Idiot !

Du skal da bare sige til, hvis jeg skal hjælpe dig en anden gang.

Fra : Aksel

Dato : 18-12-05 00:49

"Lars Thomassen" <tomal@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Idiot !

Hvad er det for en tone, manden sendte dig et korrekt svar et kvarter efter
at du sendte dit spørgsmål og gør dig opmærksom på at du selv med en minimal
indsats kunne have fundet det selv.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-12-05 01:23

"Lars Thomassen" <tomal@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Idiot !

Gid du ligger med raketbæ hele din ferie din klovn... Du får hjælp, og
sviner folk til.

/Ole

Fra : Preben Andersen

Dato : 18-12-05 08:18

"Lars Thomassen" <tomal@esenet.dk> wrote in message
> Idiot !

Det er vist dig, der er idiot. Du fortjener ikke at blive hjulpet.

/Preben

Fra : -=JF=- priv

Dato : 18-12-05 09:57

"Lars Thomassen" <tomal@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Du må da vist tage præmien som usenets mest utaknemmelige røvhul!!

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 18-12-05 10:02

Lars Thomassen <tomal@esenet.dk> skrev:
>Hvad koster det ca at have sin bil holdende 2 uger i Hamborg
lufthavn

>Hilsen

90 euro.
Vits Breaks

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 18-12-05 12:05

Thomas Peter Bitsch <vitsbreaks@G5JDCsol.dk> (slet G5JDC) skrev:
>lufthavn

>90 euro.
>Vits Breaks

Men for dig kan den ikke betales, du er uønsket -
Vits Breaks