En super jagtdag.
Fra : jce

Dato : 17-12-05 13:23

Jeg havde førnøjelsen af en dagsjagt forleden. Skønt vejr og masser af
tårnhøje yderst flyvedygtige fasaner! Der blev nedlagt 321 fasaner, 4 Duer
og 2 Snepper. Jeg stod for 21 af fasanerne, at det så nok burde ha været det
dobbelte er en anden snak. Men nu er det heller ikke kun hvor meget man
skyder der gør jagt til en dejlig sport, og som sagt vejret var skønt, og de
andre jagtgutter var super flinke... Jeg skal helt sikkert købe en plads til
næste år også!

Fra : driver

Dato : 20-12-05 23:35

"jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> og de andre jagtgutter var super flinke... Jeg skal helt sikkert købe en
Hej.
Hvad koster det at deltage i en sådan dagsjagt og hvor er det i landet ?
Jeg spørger fordi jeg, af tidsmæssige grunde, ikke kan udnytte min konsortie
plads optimalt, men kunne i stedet tænke mig 4 - 5 dagsjagter om året.
mvh
driver

Fra : jce

Dato : 21-12-05 00:36

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konsortie plads optimalt, men kunne i stedet tænke mig 4 - 5 dagsjagter om
> året.
> mvh
> driver
>Jeg gav 3000kr men det er også en super oplevelse.. Det var på Sydsjælland.
>Jeg har før været på andre dagsjagter der har kostet fra 1500-3000kr, bare
>hold øjne og øre åbne, og kig i de lokale aviser, der annonceres det som
>regel. Som sagt, en kæmpe oplevelse... Det næste jeg skal er en tur til
>Scotland og skyde duer Hvor er du i konsordie henne?
mvh Jens