Bedste grafikkort til max 1000kr.
Fra : Autocadster

Dato : 16-12-05 01:59

Hvilket kort er bedst i det prisleje, der skal også kunne spilles

Fra : Karsten Andersen

Dato : 16-12-05 02:56

Fri, 16 Dec 2005 01:59:01 +0100, skrev Autocadster, på 3 linier, i
<43a21185$1$47036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

>Hvilket kort er bedst i det prisleje, der skal også kunne spilles

Et brugt.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Autocadster

Dato : 16-12-05 09:42

I et indlæg skrev:
Karsten Andersen følgende:
> Fri, 16 Dec 2005 01:59:01 +0100, skrev Autocadster, på 3 linier, i
> <43a21185$1$47036$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

> Et brugt.

Nyt

Fra : Karsten Andersen

Dato : 16-12-05 10:51

Fri, 16 Dec 2005 09:41:36 +0100, skrev Autocadster, på 12 linier, i
<43a27ddd$0$47091$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, :

Det koster bare mere end 1000

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-12-05 13:32

On Fri, 16 Dec 2005 01:59:01 +0100, Autocadster <autocadster@gmail.com>
wrote:

> Hvilket kort er bedst i det prisleje, der skal også kunne spilles

Hej
Skal det være agp eller PCI-E?
Om alle om stændigjheder er et brugt køb ikke dumt i det prisleje. Men
hvis du vil have nut så se efter et Nvidia 6600GT og giv de par hundred
kroner mere.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Nicolaj C.

Dato : 16-12-05 14:38

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> wrote in message
> Hvilket kort er bedst i det prisleje, der skal også kunne spilles

http://cgi.ebay.de/ATI-Radeon-x700-128MB-PCI-E-DVI-VGA-TV-Out_W0QQitemZ87370
16995QQcategoryZ115465QQrdZ1QQcmdZViewItem

Fra : Steen Suder

Dato : 16-12-05 17:24

Autocadster wrote:

> Hvilket kort er bedst i det prisleje, der skal også kunne spilles

Hvad mener du med "bedst"?

--
Steen Suder