Hvilket kort med passiv køling
Fra : ----PS

Dato : 15-12-05 15:12

Jeg skal bruge et nyt grafikkort, og vigtigt er det, at det er med passiv
køling. Det skal ikke bruges til spil, men en del foto og lidt video. Ellers
sådan noget som Google Earth og email animationer osv. Kræver vel ikke så
meget.
Så ved I sikkert bedre, hvad jeg har brug for af AGP, hukommelse osv. - så
hvilket foreslår I? Skal helst holdes under en tusse.
Preben

Fra : ----PS

Dato : 16-12-05 10:19

Nå, men er der så i det mindste nogen der ved hvor man kan finde en oversigt
over kort til rådighed med passiv køling og evt. sammenligninger..?
Preben

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 16-12-05 13:15

> [...]
> Så ved I sikkert bedre, hvad jeg har brug for af AGP, hukommelse osv. - så
> hvilket foreslår I? Skal helst holdes under en tusse.

Hvad med et FX5200 kort til omkring 300 kr ? Jeg har flere af dem kørende og
jeg er godt tilfreds med dem.

Niels Dybdahl