AH ketchup fra Denja
Fra : Mus

Dato : 15-12-05 11:04

Er der nogen her der ved, hvor man kan købe den?

LN

Fra : Max

Dato : 15-12-05 10:34

Hej

> Er der nogen her der ved, hvor man kan købe den?

Jeg køber den i Løvbjerg, men hvis du nu fortalte hvor i
landet du bor er sansynligheden for at få brgkbar hjælp
nok meget større.

Mvh Max

Fra : Mus

Dato : 15-12-05 13:27

> [...]
>
> Jeg køber den i Løvbjerg, men hvis du nu fortalte hvor i
> landet du bor er sansynligheden for at få brgkbar hjælp

Ok ja. I Jylland. I nærheden af Herning.

LN

Fra : Max

Dato : 15-12-05 12:57

Hej

> Ok ja. I Jylland. I nærheden af Herning.

Har også hørt at de har det i Aktiv Super.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 15-12-05 13:04

Hej LN

Jeg glemte at sige at hvis du ikke finder det, så vend tilbage,
så finder vi da ud af noget med postvæsnet.

Mvh Max

Fra : Mus

Dato : 15-12-05 15:05

> Hej LN

> Jeg glemte at sige at hvis du ikke finder det, så vend tilbage,
> så finder vi da ud af noget med postvæsnet.
>
> Mvh Max

Ok ja for det er en super ketchup.

Kan købe den i den lokale grillbar, men de tager 50 kr. Virker lidt pebret.

Vil prøve Aktiv Super næste gang jeg kommer i nærhenden af sådan en.

LN

Fra : Max

Dato : 15-12-05 15:16

Hej

> Ok ja for det er en super ketchup.

Jeg er ikke den store ketchup spiser, men resten af familien og
vore gæster roser den også meget.

> Kan købe den i den lokale grillbar, men de tager 50 kr. Virker lidt
pebret.

Ja, i supermarkedet koster den jo under det halve.

> Vil prøve Aktiv Super næste gang jeg kommer i nærhenden af sådan en.

Ellers vender du bare tilbage, så hekser vi noget.

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-12-05 12:14

Mus wrote:
> Er der nogen her der ved, hvor man kan købe den?

De har den i hvert fald i SuperBrugsen, så mon ikke de fleste af
COOP's butikker fører den ?

--

Christian

Fra : Mus

Dato : 15-12-05 13:28

Mus wrote:
> Er der nogen her der ved, hvor man kan købe den?

De har den i hvert fald i SuperBrugsen, så mon ikke de fleste af
COOP's butikker fører den ?

Næhh vores gør i hvert fald ikke ;O(

LN

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-12-05 15:56

> Er der nogen her der ved, hvor man kan købe den?

Vores lokale SPAR har den, men om det er gældende over hele landet skal
jeg ikke kunne sige...

--
Michael

Fra : Max

Dato : 15-12-05 17:30

Hej Michael

> Vores lokale SPAR har den, men om det er gældende over hele landet skal

Vi her ingen SPAR :)

Mvh Max

Fra : Eva

Dato : 27-12-05 23:18

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Michael

> Vi her ingen SPAR :)
>
> Mvh Max

Nogen SuperBest butikker har den også, og den findes også hos vores Brugsen.
-Det er uden sammenligning verdens bedste ketchup!

Eva