Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Lydløst kort?
Fra : Bettina&Fillip \(230~

Dato : 15-12-05 00:22

Hej NG

Jeg søger råd ang. køb af lydløst kort i GeForce 6600 klassen. Det skal være
til AGP og kunne sidde i en shuttle=lidt plads.
Budgettet er ca 1000,-

Mvh

Fillip

Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-12-05 05:52

Bettina&Fillip (2300) wrote:
> [...]
>
> Jeg søger råd ang. køb af lydløst kort i GeForce 6600 klassen. Det
> skal være til AGP og kunne sidde i en shuttle=lidt plads.

Et GF6600 eller GF6600GT fås med passiv køler. Måske var det noget? Jeg har
selv et GF6200 i AGP-udgaven og det er jeg vældig tilfreds med.

Søren

Fra : Morten Baun

Dato : 16-12-05 21:13

> Et GF6600 eller GF6600GT fås med passiv køler. Måske var det noget? Jeg
> har selv et GF6200 i AGP-udgaven og det er jeg vældig tilfreds med.
>
> Søren

hvor kan man få et 6600 gt som er passiv kølet??

Link?.....evt hvad prisen er

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-12-05 10:01

> hvor kan man få et 6600 gt som er passiv kølet??

Det kan man få mange steder..

> Link?.....evt hvad prisen er

- men det kan nok ikke sidde i en Shuttle.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : søren

Dato : 22-12-05 18:28

> Det kan man få mange steder..

> - men det kan nok ikke sidde i en Shuttle.
>
> --
> signing off.. Martin Sørensen

Det er til et pci-e kort, hva med 6600gt agp kort, fåes de også passiv
kølet?

mvh Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-12-05 10:40

søren wrote:

> Det er til et pci-e kort, hva med 6600gt agp kort, fåes de også passiv
> kølet?
>

> mvh Søren

Ja, søg inde på Edbpriser og vælg Galleri, så kan du se nogle af dem med
passiv køling.

Søren