Ris a la mande?
Fra : Angina

Dato : 14-12-05 20:34

Hej i gruppen!

Her i huset nyder vi risengrød lavet på minut-ris, men jeg er kommet i tvivl
om, hvorvidt jeg kan lave ris a la mande på de ris, eller jeg skal lave det
på grødris?
Snakker vi her bare om en forskel på kvaliteten?

Mvh. R.

Fra : Max

Dato : 14-12-05 21:25

Hej

> [...]
tvivl
> om, hvorvidt jeg kan lave ris a la mande på de ris, eller jeg skal lave

Det er jo svært at svare på, jeg ville lave den på grødris, men jeg ville nu
heller aldrig lave risengrød på minut-ris. Men hvis i kan lide grøden i
laver
med de ris, ja så kan jeg ikke se andet end at i også kan lave ris a la
mande af den.

Mvh Max

Fra : Nette

Dato : 14-12-05 22:01

"Angina" skrev

> [...]
tvivl
> om, hvorvidt jeg kan lave ris a la mande på de ris, eller jeg skal lave

Det ka man sagtens!
Jeg mener også, der var en opskrift på noget ris/fløde/dessert på den pakke
minutris jeg købte engang.

Men personligt sværmer jeg til almindelige grødris, også til risengrød. Det
tager lidt længere tid, men det smager bedre og så er det billigere.

Nette

Fra : JytteJ

Dato : 15-12-05 00:07

"Angina" <junk1234@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> på grødris?
> Snakker vi her bare om en forskel på kvaliteten?

Grødris !! grødris klistrer til en god grød og så har du grundlaget for
en
god ris a la mande.

JytteJ