Catering firma - hvem kender nogen til Nyt~
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 13-12-05 20:34

Hejsa

Jeg skal bruge catering til 14 personer ikke noget vildt fint men ok
kvalitet med ordentlige råvarer. Det er i kbh. C nogen som kender nogle gode
firmaer - jeg syntes jeg har meget svært ved aat finde noget.

Mvh

Jesper

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-12-05 21:14

Jesper Larsen skrev:

> Jeg skal bruge catering til 14 personer ikke noget vildt fint
> men ok kvalitet med ordentlige råvarer.

Måske <http://www.thekitchen.dk/>? Med kun 14 personer er det +10%,
og så bliver det måske i overkanten rent prismæssigt?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Barney Gumble

Dato : 13-12-05 22:54

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Måske <http://www.thekitchen.dk/>? Med kun 14 personer er det +10%,
> og så bliver det måske i overkanten rent prismæssigt?

Det vil faktisk være billigere at bestille 15 kuverter, frem for 14...

BG

Fra : mcloud

Dato : 13-12-05 23:20

Hej
Her er et godt firma :
www.smoerrebroed.dk

mvh mcloud

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-12-05 02:42

Jeg kan på det varmeste anbefale FasanDiner på Frederiksberg, som vi har
brugt bl.a. netop på nytårsaften. Jeg har _aldrig_ fået bedre service, maden
kom til tiden, var super god (og vi er nok ret kræsne med hensyn til mad) -
og så var mængderne oven i købet rigelige. Maden blev leveret til døren for
et lille ekstra beløb. Fade, saucekander og diverse serveringsdele fulgte
med og servicet blev hentet nogle dage efter. Og de var super lydhøre og
lavede både glutenlav menu til een gæst og vegetar menu til en anden - med
et smil og uden ekstra beregning. Vi fik også mulighed for at ændre
kuvertantal op til 3 dage før festerne - også uden ekstra beregning.

Desværre er deres hjemmeside http://www.fasandiner.dk/ under ombygning (der
plejer man ellers at kunne orientere sig i alle deres menukort og priser.
Men vi har fået 3 retters menu for mellem 100-150 kr pr. person hver gang.
Og de plejer at have et bredt udvalg med både det mere klassiske og så lidt
mere sprælske og en masse buffet'er og lignende også - og de plejer at være
super fleksible med at udskifte en ret med en anden i deres menutilbud.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Karina

Dato : 14-12-05 10:52

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> super fleksible med at udskifte en ret med en anden i deres menutilbud.

Hej.

Min mand og jeg fik mad fra Fasandineren til vores bryllup i juni måned. Jeg
kan varmt anbefale dem!

Vi bestilte 50 kuverter, der var rigeligt og maden var lækker. Vi gav
faktisk kun 99 kr per person.

Vi fik:

Tunmousse m. pynt og flütes

Gammeldags oksesteg m. stegte kartofler, sauce og grøntsager

og til dessert den lækreste jordbæris m. friske frugter.

For 99 kr kunne vi vælge mellem henholdsvis 3-4 forskellige forretter,
hovedretter og desserter.

Så hermed mine varmeste anbefalinger...

Mvh. Karina

Fra : Poul Christensen

Dato : 18-12-05 10:30

"Jesper Larsen \(Fjernxx\)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote in

> [...]
> kvalitet med ordentlige råvarer. Det er i kbh. C nogen som kender
> nogle gode firmaer - jeg syntes jeg har meget svært ved aat finde

http://comeat.net/main.asp ser indbydende ud. Det er take-away på Amager

mvh
Poul Christensen