Annullering af ordre ?
Fra : Kostas

Dato : 13-12-05 14:21

Jeg bestilte i sidste uge et tv hos dell pr. telefon og fik et par dage
efter en skriftlig bekræftelse af levering mv.

Nu har jeg så fået følgende mail:

****

Kære Kunde,

Denne mail er sendt i forbindelse med din ordre på et 19”/26” LCD TV som du
bestilte i sidste uge.
I perioden 29 til 30 November blev et antal ordrebekræftelser på dette
produkt ved en teknisk fejl sendt ud. På grund af en enestående
efterspørgsel efter dette LCD TV kombineret med den tekniske fejl, er vi
desværre ikke i stand til at levere det bestilte LCD TV. Eftersom produktet
nu er helt udgået kan vi desværre ikke tilbyde et erstatningsprodukt.
Såfremt pengene for produktet allerede er overført vil vi foretage en
tilbagebetaling hurtigst muligt.

Vi beklager denne fejl og undskylder ulejligheden det måtte have
forårsaget.

Dell Customer Care

***

Holder den. Jeg skrev til dem at jeg ikke ville acceptere annulleringen da
jeg jo havde fået bekræftelsen. Han sagde i telefonen at hvis der kom en
bekræftelse så kom der også et tv.

Men det holdt åbenbart ikke.

Det skal lige siges at det var et 26" til 4300 så det var jo et super
tilbud som man ikke lige kan finde andre steder.

mvh

Kostas