Thumbnail on the fly med ImageMagick
Fra : Thïngmand

Dato : 13-12-05 14:03

Det er nemt nok at få ImageMagick til at lave en resized kopi af billedet
til en mappe, men kan man ikke lave det til hukommelsen og destroy bagefter
som man gør med GD? JEg skal bruge det til noget preview hvor jeg kun har
brug for thumbnail en enkel gang, så hvis jeg kunne slippe for at lave en
kpi til en mappe og slette igen, vil det være lidt nemmere...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk

Fra : Thïngmand

Dato : 13-12-05 15:20

Ahh, fandt ud af det :)

Header("Content-type: image/jpeg");
passthru("C:/Progra~1/ImageM~1/convert -size 150x150 test.jpg -thumbnail
75x75 JPG:-");

Bemærk den "gammeldags" stiform til ImageMagic - det er åbenbart nødvendigt
på en Win dåse!

--
Thïngmand
www.thingmand.dk