Junk food - hvad får man for en 20'er ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-05 20:24

Jeg indrømmer det gerne - jeg elsker junk food.

Imidlertid har jeg en grænse der hedder en flad 20'er, men hvad får man
egentlig for den ?

Jeg har mit yndlings kebabsted på Nørrebro - der koster en kylling i
pitabrød en 20'er og de er så dem, der sætter standarden. Pita
indeholder meget kylling, salat, tomat og hvidløgsdressing og det smager
fantastisk.

I dag i Lyngby røg der en hotdog ned - den kostede også en 20'er, men
tog ca. 1 minut at spise. Det var en sløj og dårlig oplevelse.

På MacDonalds kan man få 2 Cheeseburgere for en 20'er. Det er
nogenlunde.

Er der noget der slår mit kebabsted ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Ole Stigaard

Dato : 11-12-05 20:28

King of Kebab:
2 pita med falaffel for en flad 20'er

Ole S

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 20:32

Det tror jeg ikke.
At man kan spise en kebab for 15 kr og en kyllingekebab for 20
er jo også utroligt billigt vil jeg mene.

Og det smager bare bedst på Nørrebro. Udvalget er størst og
man vælger et par favoritter.

Allan

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 12-12-05 02:19

Allan Møller wrote:

> [...]
> er jo også utroligt billigt vil jeg mene.
>
> Og det smager bare bedst på Nørrebro. Udvalget er størst og

Pladder. Falafel House i Købmagergade er landets kebabkonge.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-12-05 12:08

3140 Bjørgheim <pialykke@SLETget2net.dk> wrote:

> Pladder. Falafel House i Købmagergade er landets kebabkonge.

Laver de også kylling i pita ?

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 12-12-05 14:30

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Laver de også kylling i pita ?

Dunno, jeg er ortodoks. Schwarmaen koster knap 30. Menu med fritter og
sodavand 50.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 13-12-05 18:18

Allan Møller <allanatallanmdotdk> skrev:

> [...]
>er jo også utroligt billigt vil jeg mene.
>
>Og det smager bare bedst på Nørrebro. Udvalget er størst og

Ja og så sparer man momsen og undgår en fedtet bon.
Vits Breaks

Fra : Ole Stigaard

Dato : 14-12-05 12:20

Tue, 13 Dec 2005 18:17:47 +0100, Thomas Peter Bitsch
<vitsbreaks@TB9UDsol.dk> skrev:

> Ja og så sparer man momsen og undgår en fedtet bon.
> Vits Breaks

Der er lige en enkelt ting du har misforstået:
Momsen aftager ganske rigtigt med afstanden til Rådhuspladsen, men ikke
til 0% på Nørrebro. Du skal vest for Silkeborg eller nord for Randers før
momsen helt forsvinder...

/rant off/

Ole

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-12-05 17:31

Ole Stigaard <spam1@stigaard.net> skrev:
>Tue, 13 Dec 2005 18:17:47 +0100,
>Thomas Peter Bitsch

>Der er lige en enkelt ting du har misforstået:
> [...]

Det svarer ikke helt til skat dk oplysningerne, men pyt med det,
uden bon...
Vits Breaks

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-05 20:32

Ole Stigaard <spam1@stigaard.net> wrote:

> King of Kebab:
> 2 pita med falaffel for en flad 20'er

Nice. Hvor er det ?

Fra : Ole Stigaard

Dato : 11-12-05 20:37

Sun, 11 Dec 2005 20:32:20 +0100, Jesper Haaber Gylling
<jesper@gylling.net> skrev:

> Nice. Hvor er det ?

Allerførst på Nørrebrogade. Lige ved siden af Non Solo Pizza og en eller
anden kaffe-ting. Voldsomt meget mere indbydende en sø-kebaben på den
anden side efter fælledvejs-krydset

Ole

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-12-05 20:31

On Sun, 11 Dec 2005 20:27:58 +0100
"Ole Stigaard" <spam1@stigaard.net> wrote:

> King of Kebab:
> 2 pita med falaffel for en flad 20'er

så mangler der bare noget kød i dem

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 16:00

> [...]
> tog ca. 1 minut at spise. Det var en sløj og dårlig oplevelse.
>
> På MacDonalds kan man få 2 Cheeseburgere for en 20'er. Det er

Århus, Springs Bageri:

Fransk HotDog i hjemmelavet brød - 10 kr
Og der er _meget_ mad i det hjemmelavede brød, da det er lidt groft..

Louise