Pyyyh: Chris Rock hoster IKKE Oscar 2006
Fra : The Nameless Dude

Dato : 11-12-05 12:38

Bedste nyhed nogen sinde, Chris Rock hoster ikke Oscar 2006.
www.usatoday.com/life/television/news/2005-12-09-rock-oscar_x.htm
Men husk at sætte krydset ved 5 Marts 2006, der finder den sted.

--
The Nameless Dude

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-12-05 18:37

The Nameless Dude <nom@ial.adress> writes:

> Bedste nyhed nogen sinde, Chris Rock hoster ikke Oscar 2006.
> www.usatoday.com/life/television/news/2005-12-09-rock-oscar_x.htm
> Men husk at sætte krydset ved 5 Marts 2006, der finder den sted.

Conan O'Brien... Se, det kunne være interessant.

--
Peter B. Juul, o.-.o "En fremmed er en idiot,
The RockBear. ((^)) du ikke har smadret endnu."

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-12-05 18:46

Peter B. Juul wrote:

> Conan O'Brien... Se, det kunne være interessant.

Meget. Jeg elsker den mand og hans show. Det er så øv at det ikke sende
på nogen kanal som jeg kan tage længere. Hvor ser du det henne? Jeg har
endda gjort mit for at få diverse til at vise det. Jeg tror faktisk at
det var min skyld at TV Danmark viste det en kort overgang. De tog det
af igen og da jeg spurgte hvorfor sagde de "der var ingen der så det".
De sendte det kl. 02 om natten...

/David

Fra : The Nameless Dude

Dato : 11-12-05 19:46

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in news:439c65c2$0$67255
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> det var min skyld at TV Danmark viste det en kort overgang. De tog det
> af igen og da jeg spurgte hvorfor sagde de "der var ingen der så det".

Var det ikke DR2 som viste Oscar 2005 om natten i år ?
Mener jeg at kunne huske.
--
The Nameless Dude

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-12-05 21:10

The Nameless Dude wrote:

> Var det ikke DR2 som viste Oscar 2005 om natten i år ?
> Mener jeg at kunne huske.

Jeg snakker om Conan O'Briens show "Late Night".

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-12-05 20:09

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> writes:

> Meget. Jeg elsker den mand og hans show. Det er så øv at det ikke
> sende på nogen kanal som jeg kan tage længere. Hvor ser du det henne?

Det gør jeg såmænd ikke. jeg har ikke set det siden dengang han havde
et sidekick. Men skægt var det.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-12-05 21:11

Peter B. Juul wrote:

> Det gør jeg såmænd ikke. jeg har ikke set det siden dengang han havde
> et sidekick. Men skægt var det.

Yep, Andy. Han er der ikke mere. Han har sit eget show nu. Du så det vel
på NBC Europe dengang vi havde det i Danmark.

/David

Fra : Babuska

Dato : 12-12-05 11:18

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> [...]
> da jeg spurgte hvorfor sagde de "der var ingen der så det". De sendte det

jeg mener du kan se conan o'brien på CNBC.. det kommer lige efter Jay LEno
så vidt jeg husker..

På et tidspunkt havde stofa en kanalpakke hvori CNBC Europe var (hvor man
altså kunne se Leno og O'brien), men ved ikke om de har den efter at have
stoppet samarbejdet med Vision Digital..
Dog kan du se CNBC på www.streamtv.dk som der tidligere er blevet link'et
til i dk.medier.tv (mener jeg det var).. Man kan prøve det gratis i tre dage
og derefter skal man så betale for det. Det er på computeren, og i
føromtalte tråd var der snak om at man skulle have en 2mbit forbindelse, men
jeg synes nu stadig kvaliteten er MEGET ringe, på trods af min 4mbit
forbindelse. Jeg synes det er så dårlig kvalitet at jeg ikke vil betale for
det, men om ikke andet kan du da prøve det gratis i tre dage og se om det er
noget.. og der kan man altså se CNBC blandt andet

Ellers ved jeg ikke lige hvilke muligheder der er for at se O'brien, men
finder du en må du endelig sige til

(jeg vil iøvrigt gerne lige gøre opmærksom på, at foruden min
internetforbindelse opfylder min computer mv. alle krav (og mere til) der
stilles på www.streamtv.dk for at kunne benytte deres "service", men uden
noget synderligt godt resultat da jeg stadig finder kvaliteten ringe!)

Mvh.
Babuska
--
What doesn't kill you still may sever your spinal cord, crush your rib cage,
cave in your skull, and leave you helpless and paralyzed, soaking in a

Fra : Henrik Madsen

Dato : 11-12-05 20:47

The Nameless Dude <nom@ial.adress> writes:

> Bedste nyhed nogen sinde, Chris Rock hoster ikke Oscar 2006.

Han har nok taget noget hostesaft.

--
Højt Skum
Henrik Madsen