Verdens største komiker død....:(
Fra : Silver

Dato : 11-12-05 04:09

Så døde han desværre efter at have kæmpet imod mutiple scleroses, Richard
Prior er død 65 år gammel :S

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4517714.stm

Han vil altid stå som den største komiker, både i film og stand up for mig.

Rest in peace and thanks for the laughs!

Silver.

Fra : M. Andersen

Dato : 11-12-05 06:34

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig.
>
> Rest in peace and thanks for the laughs!

Sikke et chok jeg fik der - troede lige Steve Martin var død.

Det gør mig ondt at din yndlingskomiker er død, men han efterlader da spor,
som vil blive husket

Mette

Fra : Dan

Dato : 11-12-05 09:13

R.I.P.

Hans øjne og hans mimik vil jeg huske så længe jeg lever.

Hilsen

Dan

Fra : Thomas

Dato : 11-12-05 12:57

"M. Andersen" <ikke@taleom.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke et chok jeg fik der - troede lige Steve Martin var død.

Steve Martin? Richard Pryor? tsk tsk tsk... Verdens største og
bedste komiker, er da George Carlin Men det kan vi nok
diskutere længe...

Ærgerligt med Richard Pryor - Men måske det var det bedste -
Hans krop var jo nærmest helt ødelagt, af et alt for stort kokain
forbrug, flere hjerteanfald, og Sclerose (eller hvordan det nu lige
staves).

Nu er han da trods alt fri for smerterne... Må han hvile i fred...

..Thomas

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 12-12-05 08:34

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk> skrev i en meddelelse

> "M. Andersen" <ikke@taleom.dk> skrev i en meddelelse

> Steve Martin? Richard Pryor? tsk tsk tsk... Verdens største og
> bedste komiker, er da George Carlin Men det kan vi nok
> diskutere længe...

Nej i tar alle fejl. Begrebet bedste komiker, kan slet ikke bruges, der
bør nærmere siges Bedste Komikere. Monty Python drengene.

Mvh. Martin

Fra : Dopedog

Dato : 11-12-05 11:24

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 11:30

Silver wrote:
> [...]
>
> Han vil altid stå som den største komiker, både i film og stand up for mig.
>
> Rest in peace and thanks for the laughs!

ja, han har givet inspiration til nogle af de store idag (Eddie, Bernie
bla.)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...