narnia
Fra : Mr. D

Dato : 09-12-05 20:16

Jeg kan ikke lige se, at nogen har spurgt før. Hvornår har Narnia premiere i
Danmark? jeg har hørt noget om 1. eller 3. juledag

Simon

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-12-05 20:21

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> writes:

> Jeg kan ikke lige se, at nogen har spurgt før. Hvornår har Narnia premiere i
> Danmark? jeg har hørt noget om 1. eller 3. juledag

1. juledag. Forsalget starter 15. december.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Mr. D

Dato : 09-12-05 20:29

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke lige se, at nogen har spurgt før. Hvornår har Narnia premiere
> i Danmark? jeg har hørt noget om 1. eller 3. juledag

Okay, fandt den selv. 25. dec.

simon

Fra : doc

Dato : 10-12-05 12:26

Mener også at det er 1 juledag..
overvejede at tage min søn med ind og se den han er 5.. men efter at have
set traileren ja.. så tror jeg at jeg venter et par år..

Er der nogen der ved om man kan få tegnefilmen på dvd med DK tale ?