hjælp
Fra : IPS

Dato : 09-12-05 18:41

Jeg ville gerne se sputnik, vi købte kabel, og en har lavet det for mig, men
i morges da jeg tændte com. var det kun. ½ skærm, men hvis jeg tog kabelt ud
fra tv- out, og genstarted com. var det iorden, men lige så snart jeg sætter
kablet i igen til fjernsynet går det galt ???
En som kan have den tålmodighed at fortælle mig hvor indstillinger ikke står
rigtig ? jeg har et grafikkort som hedder s vidia geforce FX 52200
Fjernsynet er en 42" plasma.
Hilsen IPS

begin 666 Ingrid Stub.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-T=6([26YG<FED#0I&3CI)
M;F=R:60@4W1U8@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IS='5B0'1D8V%D<VPN
E9&L-"E)%5CHR,# U,3(P.50Q-S0P,S):#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-12-05 19:04

IPS skrev følgende på usenet:
> Jeg ville gerne se sputnik.......

Bare et tip, hvis du gerne vil have, at flere gider kigge på dit indlæg:

http://usenet.dk/netikette/larm.html

Jan

Fra : Spacey

Dato : 10-12-05 17:30

> Bare et tip, hvis du gerne vil have, at flere gider kigge på dit indlæg:
>
> http://usenet.dk/netikette/larm.html

Ja, det var da nok til at både du og jeg kiggede
Er ved at være en smule træt af de selvbestaltede brokrøve der altid skal
påpege at man er OT eller lignende med et link til Usenet uden at fortælle
hvorfor... og iøvrigt ikke har noget brugbart input til spørgsmålet.. ved
godt jeg har gjort det samme her men jeg måtte lige af med det her....

Kenneth