Hvilket kort er bedst til 3D spil ?
Fra : Madsen

Dato : 09-12-05 18:37

Hejsa

Har fået lidt penge på lommen og kunne tænke mig at fyre dem af
på et nyt grafikkort som kan give mine spil nyt liv.

Har kik på enten et Geforce 7800GTX eller et Radeon X1800 XT.
Jeg kan se at kortene er i nogenlunde samme prisklasse, men hvad
er bedst? Regner med at skulle slippe små 4000 gryn for det.

Og hvor stor forskel gør det om kortet har 256 eller 512 MB RAM?
( Radeon kortene fåes jo med begge dele og prisforskellen er
ikke ret stor )

Kortet skal bl.a. bruges til spil som Battlefield 2 og andre FPS spil,
men selvf. også til div. Windows programmer og til film.

Nuværende PC er som følger:
AMD 64 3500
2 GB dual channel RAM
Asus A8N-E bundbrædt