Opdatere BIOS på grafikkort. Hvordan?
Fra : John

Dato : 08-12-05 19:53

Hejsa

Jeg vil gerne opdatere BIOS på følgende grafikkort:

- Geforce 6800 GO (sidder i en windows xp laptop)
- Geforce FX 5200 (sidder i en windows xp stationær pc)

Hvordan kommer jeg videre?

Tak på forhånd........

Fra : Sune Storgaard

Dato : 08-12-05 21:58

"John" <spamfighter@nospam.blabla> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - Geforce 6800 GO (sidder i en windows xp laptop)
> - Geforce FX 5200 (sidder i en windows xp stationær pc)

Jeg har flashet et 5200 agp kort ved at bruge "NVFLASH" , om du kan bruge
det til et 6800go ved jeg ikke, jeg tvivler dog kraftigt.

Det virker lidt besynderligt at du har 2 kort som du vil flashe, er du
sikker på at dit problem løses ved en flash ? Man bør ikke flashe i tide og
utide med mindre man har et helt specifikt problem som en given opdatering
helt specifikt løser. Resten order man som regel via driverne.

Jeg tør ikke give dig nogen forklaring i det uden at kende mere til
situationen, går det galt skal du have et andet pci kort i for at have en
chance for at redde det, hvordan du vil gøre det på en laptop ?

Fra : John

Dato : 09-12-05 13:43

> Jeg tør ikke give dig nogen forklaring i det uden at kende mere til
> situationen, går det galt skal du have et andet pci kort i for at have en
> chance for at redde det, hvordan du vil gøre det på en laptop ?

Det drejer sig om at jeg har opdateret driverne til mit Geforce 6800 Go
på min Amilo M 3438G laptop, men nu arbejder den langsommere. Jeg
har læst i forummet på FS's hjemmeside at det løses ved at opdatere
BIOS på grafikkortet....så hvordan kommer jeg videre?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 10-12-05 08:43

On Fri, 09 Dec 2005 13:42:37 +0100, John <spamfighter@nospam.blabla> wrote:

> [...]
> har læst i forummet på FS's hjemmeside at det løses ved at opdatere
> BIOS på grafikkortet....så hvordan kommer jeg videre?

Hej
Hvad med at søge efter svaret på det FS's forum. Eller poste et spørgsmål
selv.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"