Kan i se denne side??
Fra : Finn Christensen

Dato : 11-06-01 11:56

En lille forsigtig forespørgsel:

Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
www.ermax.dk ?

Webhotel-Udbyderen prøvede at fortælle mig (bilde mig ind), at
det KUN var mig der ikke kunne få forbindelse, så det måtte være
min egen opkobling (World online ADSL) der var problemer
med.....

Så hvis der er nogen her der lige gider at checke om de heller
ikke kan se den og skrive hvilken opkobling de bruger, så jeg
kan stikke den i snotten på webhotel-udbyderen, vil det være
fedt.

På forhånd mange tak.

--

Hilsen
Finn Christensen

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 11-06-01 11:27

>Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
>www.ermax.dk ?

Heller ikke jeg.

- Jørgen

http://sms.jth.net/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, nu også med dynamisk IP

Fra : J. Martin Petersen

Dato : 11-06-01 12:10

On Mon, 11 Jun 2001 12:55:43 +0200, "Finn Christensen"
<info@webhusetNOSPAMZ.dk> wrote:

>En lille forsigtig forespørgsel:
>
>Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
>www.ermax.dk ?

Nej, jeg kan heller ikke. Hverken hjemmefra (gennem UUNet) eller fra
DIKU. Både ping og traceroute til www.ermax.dk (freja2.uconserver.net)
giver ikke svar. Tilsyneladende er den server
nede/død/væk/ikke-eksisterende...

--
J. Martin Petersen "Atter springer gnuerne ud i vandet..."

Fra : Gregers Petersen

Dato : 11-06-01 12:22

"Finn Christensen" <info@webhusetNOSPAMZ.dk> wrote in message
> Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
> www.ermax.dk ?

Heller ikke her.

Pro@ccess ISDN.

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen/disclaimer.html

Fra : Gregers Petersen

Dato : 11-06-01 12:26

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote in message
> Heller ikke her.

Og her er så en lille trace-route:

----
Tracing route to freja2.uconserver.net [130.227.218.194]
over a maximum of 30 hops:
1 <10 ms 10 ms <10 ms 10.10.10.10
2 30 ms 40 ms 30 ms 16261paisdn.ip.tele.dk [195.249.12.1]
3 30 ms 40 ms 30 ms fe1-1-0.100M.abnxt1.ip.tele.dk
[195.249.112.221]
4 30 ms 40 ms 40 ms ge0-0.1000M.abnxg1.ip.tele.dk [195.249.1.65]
5 31 ms 40 ms 40 ms pos2-0.622M.arcnxg1.ip.tele.dk
[195.249.10.110]
6 90 ms 60 ms 40 ms pos7-0.2488M.arcnxg2.ip.tele.dk
[195.249.6.102]
7 30 ms 40 ms 280 ms pos0-1-0.skej1-core.bb.uni2.net
[130.227.1.129]
8 40 ms 50 ms 90 ms pos0-2.val1-core.bb.uni2.net [130.227.1.141]
9 60 ms 50 ms 41 ms pos8-0-0.nesa3.bb.uni2.net [130.227.1.238]
10 40 ms 40 ms 40 ms fe5-0.nesa1.bb.uni2.net [130.227.227.202]
11 40 ms 50 ms 40 ms ser4-2-1.hill1.bb.uni2.net [130.227.0.126]
12 60 ms 50 ms 51 ms ser0.united-con.apl.uni2.net
[130.227.138.166]
13 50 ms 70 ms 60 ms if.dk [130.227.218.2]
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * * * Request timed out.
18 * * * Request timed out.
19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * * * Request timed out.
----

Fra : Fenrisulven

Dato : 11-06-01 13:27

Jo det er nemt at se den.

Fra : Gregers Petersen

Dato : 11-06-01 13:33

"Gregers Petersen" <Gregers@fjern-dette-Petersen.nu> wrote in message
> Heller ikke her.

Og så går siden fint igennem her.

Fra : Finn Christensen

Dato : 11-06-01 13:34

Nu er den komme i live igen.

Finn

Fra : Lars Engelhardt

Dato : 11-06-01 16:44

Hejsa

Der er ingen probler - masser af auto-lygter !

--
Lars Engelhardt - 3400 Hiller|d - DENMARK
webmaster@lars-engelhardt.dk

Fra : Erik Lundgaard

Dato : 11-06-01 17:47

Jeg kan med lethed og meget hurtig se siden.

Jeg har Stofanet.

Hilsen / Erik

Fra : TheCrow

Dato : 11-06-01 19:10

No probs her.

/TheCrow

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-06-01 20:01

"Finn Christensen" <info@webhusetNOSPAMZ.dk> skrev i en meddelelse
> En lille forsigtig forespørgsel:
>
> Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
> www.ermax.dk ?

Jada ingen problemer her hos CC

/Peter

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 11-06-01 20:41

Finn Christensen wrote:
> En lille forsigtig forespørgsel:
> Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med
> www.ermax.dk ?

Virker fint her:)

> [...]
> ikke kan se den og skrive hvilken opkobling de bruger, så jeg
> kan stikke den i snotten på webhotel-udbyderen, vil det være

100mbit hale i telias backbone. *host* :)

--
Hans Joergensen - http://ph33r.dk
"Excusing bad programming is a shooting offence, no matter _what_

Fra : Christian Flintrup

Dato : 11-06-01 22:27

Hans Jørgensen <haj@mostlyharmless.telianisse.org> wrote:

> 100mbit hale i telias backbone. *host* :)

Aggemam?

--
Christian

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 12-06-01 16:10

Christian Flintrup wrote:
> Aggemam?

Ja det er vaeldigt :)

--
Hans Joergensen - http://ph33r.dk
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years

Fra : Johnny H. Andersen

Dato : 14-06-01 21:31

Virker fint her kl 22.30 14/6 - 2001

CC adsl 960/128