Hvorfor er her så stille?
Fra : Janne

Dato : 07-12-05 17:22

Hej.

Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
prøve og se om den virker..
Rigtig god jul til jer allesammen..

Med venlig hilsen
Janne
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 07-12-05 18:41

"Janne" <mail2uKATTE@BAKKEsol.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
> [...]

Tror du ikke det er din nyhedsserver, der er koks med. Her har jeg indlæg
hver dag (TDC).

Claus

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-12-05 19:15

On 2005-12-07 17:22:00 +0100, Janne <mail2uKATTE@BAKKEsol.dk> said:

> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
> prøve og se om den virker..
> Rigtig god jul til jer allesammen..

Det kan være at newsreaderen på www.dk-fritid-dyr-kat.dk ikke virker
optimalt i øjeblikket. Jeg kan se at det er den du bruger.
Prøv at læse nyhedsgruppen et andet sted. Hvis du ikke kan gøre det via
dit mail-program, så f.eks. v.h.a Google:
http://groups.google.com/group/dk.fritid.dyr.kat

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Denise

Dato : 08-12-05 18:21

Janne wrote:
> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
> [...]

Ja, der er godt nok stille. Mon folk har travlt med juleindkøb

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Denise

Dato : 08-12-05 18:21

Janne wrote:
> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
> [...]

Og så glemte jeg, også god jul til dig

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Allan

Dato : 08-12-05 18:25

"Janne" <mail2uKATTE@BAKKEsol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige
> [...]

Så vil jeg da også lave lidt trafik

God jul til alle her i ng.

Mvh Allan

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 08-12-05 18:37

Så vil jeg da osse være med jeg ønsker alle jer dejlige kattevenner en
god jul, må I og jeres katte altid være trygge og varme.

Et stort juleønske er at ALLE katte snart må få et værdigt og godt liv, der
tilgodeser deres behov.

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 08-12-05 19:39

> [...]
> Hej.
>
> Der har ikke i mange dage været et eneste indlæg. Så jeg vil da lige

Ja, jeg skriver ikke så meget for tiden, fordi jeg har travlt med at
- tage Svedske op af papkasser, der skal pakkes julegaver i
- tage Svedske væk fra bunken af gavepapir
- tage Svedske ud af skabet med de færdigpakkede gaver
- tage Svedske ned, når hun lægger sig til at sove i julekrybben
- tage Svedske ind i stuen, når pakkeposten kommer, så hun ikke render ud

trappen
- tage Svedske ... fortsæt selv.... og glædelig jul!

Venlig hilsen Dikte