Blackberry eller Qtek?
Fra : Thomas

Dato : 06-12-05 20:38

Hej alle,

Jeg har fået valget imellem en Blackberry eller en Qtek 8310 på min
arbejdsplads. Jeg har kun holdt dem begge i hånden i kort tid og har lidt
vanskeligt ved at veje fordele imod ulemperne.

Mit umiddelbare indtryk er, at Blackberry virker mere helstøbt og hurtig.
Til gengæld savner den dog en række praktiske ting som muligheden for 3.
parts software, mulighed for tilkobling af navigationsudstyr og WiFi... der
jo er standard i Qtek 8310. Desuden ser brugergrænsefladen betydelig bedre
ud i Windows Mobile 2005 - end i Blackberry.

Telefonen skal bruges arbejdsmæssigt til løbende check af mail og kalender
når jeg er væk fra kontoret.

Hvad ville I vælge og hvorfor?

Mvh.
Thomas

Fra : Bruno

Dato : 06-12-05 22:40

Thomas wrote:
> Hvad ville I vælge og hvorfor?

Balckberry. Bare se hvad der sætter standarden i USA hvor de har haft
BlackBerry længe.

Mvh

Bruno

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-12-05 14:11

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> wrote in message

> Balckberry. Bare se hvad der sætter standarden i USA hvor de har haft
> BlackBerry længe.

Jeps hvis i IKKE bruger exchange så køb blackberry så skal i nok slippe af
med en masse penge.. det er hundedyrt...

USA er jo milevidt bagud i forholdt til europa med alt hvad der hedder
mobiltelefoni også her er jo først fornylig man overhovedet kan regne
med rimelig dækning sådan rundt generelt..

Med exchange 2003 så brug vm5 - og du har 103% de samme muligheder som
blackberry..