Erfaringer med WMVHD?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 06-12-05 13:37

Hej

Nogen der har nogle praktiske erfaringer med WMV HD filer?

Jeg har selvfølgelig set på www.wmvhd.com hvad kravene er.

Jeg tænker på at investere (firmapc) i et mediecenter med P4 3.0 GHz, 512 MB
ram, Intel 915G chipset, men desværre med onboard grafikkort.

Hvis man afsætter 128MB til grafikram, om det så er muligt at afspille de
filer?

Nogen erfaringer?

mvh Lars

Fra : Zeki

Dato : 06-12-05 18:46

"Lars Rasmussen" <lr_nospam@oz1hmn.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen erfaringer?

Yep, masser. WMVHD er temmelig maskinkrævende hvis du gerne vil køre 1080p.
720p burde din maskine klare uden problemer.
Download f.eks dette WMVHD benchmark program:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provider/film/wmvhdtool_intro.aspx

(husk at stille dit ur et år tilbage, ellers vil det ikke virke)

Mvh
Zeki

Fra : LR

Dato : 06-12-05 22:02

"Zeki" <zeki@nope.dk> wrote in message

> Download f.eks dette WMVHD benchmark program:
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provider/film/wmvhdtool_intro.aspx

Tak for linket. Nu kan jeg desværre ikke få fingrene i PC'en og prøve det
inden købet.

mvh Lars