Agile Messenger - gratis eller ej?
Fra : GRISEN

Dato : 05-12-05 21:26

Hvad er den sidste version de lavede gratis?
Er der nogen der har den liggende - eller ved hvor den kan downloades?

Hvad er forskellen på den gamle og den nye?

mvh
Jan

Fra : Odin

Dato : 06-12-05 06:39

3g-forum.dk har en gratis version liggende .. det kræver dog en af de
understøttede mobiler og medlemskab på sitet.. medlemskabet er gratis

kender ikke forskellen.

Mvh Odin

Fra : GRISEN

Dato : 06-12-05 18:35

On Tue, 06 Dec 2005 06:39:08 +0100, Odin <odin@team-sleipner.dk> wrote:

>3g-forum.dk har en gratis version liggende .. det kræver dog en af de
>understøttede mobiler og medlemskab på sitet.. medlemskabet er gratis

Takker, så kan jeg selv undersøge forskellene.

mvh
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 06-12-05 19:17

On Tue, 06 Dec 2005 18:34:51 +0100, GRISEN <fjern_grisen@grisen.org> wrote:

> [...]

Nå, det gik desværre ikke...
Så snart man forsøger at connecte, så bliver man tvunget til at opgradere.

*
Jan

Fra : Peter

Dato : 06-12-05 22:20

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> skrev i en meddelelse
> Hvad er den sidste version de lavede gratis?
> Er der nogen der har den liggende - eller ved hvor den kan downloades?

Der er en fin messenger på wap.tjat.com

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel