CREATIVE Gforce2 ULTRA, der var et problem
Fra : *** Lowlife ***

Dato : 11-06-01 10:22

jeg havde et lille uheld med mit CREATIVE ( reklame ) Gforce2 ULTRA, jeg fik
"revet" en modstand af under montering af ny blæser !!!

jeg talte så lige med CREATIVE i irland, som lige skulle tænke over sagen
....... ½ time efter ringer han tilbage og fortæller at de sender mig ET HELT
NYT GFORCE2 ULTRA !!!!!!!!

DET ER SGU' ( undskyld ) SERVICE !!!!

TAK TAK TAK TAK til CREATIVE

Fra : Henrik Jensen

Dato : 11-06-01 11:05

god damn vietnam, det er fandme service...der er vidst ingen tvivl om
hvilken producent du køber kort fra næste hva'

Og det er endnu mere vildt, da du jo selv smadrede kortet

Det tager ejg fandme hatten af for

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-06-01 19:57

Hvad skulle du så med det gamle kort?

Sende det tilbage eller hva

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-06-01 11:07

Ja de er flinke, har også gode erfaringer creative suport

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 11-06-01 19:03

jeg modtager et HELT NYT om ca 10 dage, det gamle skal sendes retur ( ryger
sikkert lige i skraldespanden )

men endnu engang TAK TAK TAK TAK til CREATIVE

JA jeg er MEGA glad og køber selvfølgelig også CREATIVE næste gang,
men ikke hos samme forhandler ( putercity = dovne svin )

johnny