Driver til Radeon X700
Fra : GHOST

Dato : 05-12-05 10:17

Hej, jeg har lige købet mig en ny bærbar Asus M6Va, men var der en der kunne
hjælpe mig med at finde det nyeste driver til ati mobility randeon X700 med
128 mb ddr ram,den driver jeg køre med nu er 6.14.10.6542,jeg har været oppe
på Asus hjemmeside, kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal hente ned, eller
hvor jeg kan hente de nyeste ned.

--
MVH Jan Christiansen
~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-12-05 14:37

GHOST wrote:

> [...]
> på Asus hjemmeside, kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal hente ned, eller

Problemet er, at de alm ATI drivere fra ati.com normalt ikke virker på
bærbare, da de vil ha at du skal bruges producentens drivere (Asus i dit
tilfælde)
Men på http://www.omegadrivers.net/ burde du kunne finde en modificeret
-og nyere- version til din bærbar.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://ravn-jonsen.net

Fra : GHOST

Dato : 05-12-05 15:00

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilfælde)
> Men på http://www.omegadrivers.net/ burde du kunne finde en
> modificeret -og nyere- version til din bærbar.

Hej, Bjarke jeg takker.

MVH Jan Christiansen