Hvad hedder sangen
Fra : Janner

Dato : 05-12-05 09:57

Ja har ikke meget info men det er en af de ny moderne samge der spilles lidt
i radionen for tiden en kvinde synnger i omkvædet noget i stil med "pump
you'r ready" eller er det bomb eller ?? Har prøvet søge diverse playlister
igennem uden held ... det er nok huskeren den er gal med. Senest hørte jeg
nummeret som noget baggrundsmusik på Voice i en 3 mobil reklame ?

Nogen ideer ?

/Jan

Fra : Angina

Dato : 06-12-05 19:51

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse

> [...]
> igennem uden held ... det er nok huskeren den er gal med. Senest hørte jeg
> nummeret som noget baggrundsmusik på Voice i en 3 mobil reklame ?

Hej!
Jeg kommer til at tænke på Sugarbabes "Push the button", ordlyden ville være
oplagt i en mobilreklame...

Fra : Janner

Dato : 07-12-05 09:02

> Hej!
> Jeg kommer til at tænke på Sugarbabes "Push the button", ordlyden ville
> være
> oplagt i en mobilreklame...

Hov ja fandt den selv efter et par timer og havde egentligt slettet
indlægget herinde, men det er her åbenbart stadigt væk *S*

/Kamn