Easy jet
Fra : T.

Dato : 04-12-05 10:59

Hej gruppe

Er der nogen der ved hvordan det foregår når man skal rejse med Easyjet fra
Sturup, vi har jo ikke fået en rigtig billet.
Det eneste vi har er nogle påpir som man skulle printe ud, men jeg synes
ikke man kan se hvad man skal gøre.
Er det bare at tage der over, og er der så en skranke man checker ind ved,
skal man opgive noget.

På forhånd tak.
Hilsen

Fra : Holst

Dato : 04-12-05 11:12

T. wrote:

> [...]
> ikke man kan se hvad man skal gøre.
> Er det bare at tage der over, og er der så en skranke man checker ind ved,

Nu har jeg aldrig rejst med Easyjet, men jeg har rejst med SAS og Mærsk,
hvor jeg blot har henvendt mig ved en skranke, og så har jeg fået min
billet. Mon ikke det er det samme med Easyjet.

Fra : John

Dato : 04-12-05 11:40

T. skrev:
> [...]
> ikke man kan se hvad man skal gøre.
> Er det bare at tage der over, og er der så en skranke man checker ind ved,

Der skulle gerne stå et booking-nummer på det du har printet ud. Det
nummer er det eneste du reelt skal bruge.

Mvh

John

Fra : Kristian

Dato : 04-12-05 12:24

"T." <norling@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ikke man kan se hvad man skal gøre.
>Er det bare at tage der over, og er der så en skranke man checker ind ved,

Det er en såkaldt "e-ticket" eller elektronisk billet. Det bliver
mere og mere almindeligt at man ikke får en papirbillet tilsendt. Jeg
plejer gerne at printe siden ud, men det eneste i reelt behøver er
booking nummeret og så selvfølgelig noget ID (Læs Pas)
--
Kristian