Åbningstider i Sonofons kundeservice
Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-12-05 09:31

Jeg har lige ringet til Sonofons kundeservice her i dag søndag kl. 09:11.
Jeg fik da at vide at jeg ringede udenfor deres åbningstider, men ikke et
ord om hvornår deres åbningstider er.

At opføre sig sådan, virker på mig som om det er et bonderøvsfirma, hvor
man ikke tænker sig om.

Claus

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 04-12-05 09:51

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> wrote:

>Jeg har lige ringet til Sonofons kundeservice her i dag søndag kl. 09:11.
>Jeg fik da at vide at jeg ringede udenfor deres åbningstider, men ikke et
>ord om hvornår deres åbningstider er.

Selvfølgelig er kundeservice da lukket i kirketiden

<mlr>

Fra : Per Olsen

Dato : 04-12-05 12:11

Claus E Beyer skrev
> [...]
> ord om hvornår deres åbningstider er.
>
> At opføre sig sådan, virker på mig som om det er et bonderøvsfirma, hvor

Hej.

Nu har du jo selv lige været på nettet for at skrive dette indlæg.
Hvad med om du så lige slog et sving omkring Sonofon's hjemmeside!
http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/kontakt_kundeservice/index.shtml
Der står der nemlig hvornår kundeservice har åben

Med venlig hilsen
Per Olsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-12-05 14:06

"Per Olsen" <po_danmark@mail.tele.dk> skrev i
> [...]

http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/kontakt_kundeservice/index.shtml
> Der står der nemlig hvornår kundeservice har åben

Ja, det stod dér, men jeg synes stadig at det er for dårligt at de ikke
nævner deres åbningstider, når man ringer til dem mens de har lukket.

-cb