Hjælp: Intet billede efter vågn f
Fra : Beeblebrox

Dato : 03-12-05 14:19

Mit motherboard MSI RS482 og mit grafikkort XFC PCI-E 6600 mister nogle
gange billedet efter vågn fra dvale.

Det hjælper at reboote, men er selvsagt træls.

Kan det være noget BIOS eller windows-settings man kan gøre noget ved?

Nogen der kan hjælpe?

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : NoShyGuy

Dato : 04-12-05 14:45

disable dvale, eller prøv med de nyeste drivere til både mtb og gfx.

http://www.kandu.dk/

Fra : Beeblebrox

Dato : 05-12-05 00:00

NoShyGuy wrote:
> disable dvale, eller prøv med de nyeste drivere til både mtb og gfx.

Hele idéen er at den skal gå i standby, så disable er ikke en løsning

Der er nyeste drivere til chipset, gfx samt nyeste bios.

Vh,
Claus

Fra : Hans

Dato : 05-12-05 00:38

Beeblebrox wrote:

> Hele idéen er at den skal gå i standby, så disable er ikke en løsning

Stand by er ikke dvale. Det er to vidt forskellige funktioner. Det giver
ikke meget mening at bruge dvale på en stationær computer, da opstartstiden
stort set er den samme som en koldstart.

Hans

Fra : Beeblebrox

Dato : 05-12-05 00:42

Hans wrote:
> Stand by er ikke dvale. Det er to vidt forskellige funktioner.

Det ved jeg

> Det giver ikke meget mening at bruge dvale på
> en stationær computer, da opstartstiden
> stort set er den samme som en koldstart.

Nej, men nu skriver jeg jo specifikt at problemet opstår ved S3-standby,
dvs. IKKE dvale. Det er derfor undersforstået at dvale ikke er aktiveret

Standby er glimrende da den er køreklar på ca. 15 sek.

Vh,
Claus