pc suite igen igen igen
Fra : Helle

Dato : 02-12-05 16:42

er der nogen der ved om man kan få mp3 på sin nokia 6230 uden pc
suite...findes der ikke et tilsvarende program
mvh
Helle

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 16:57

Har du overvejet noget bluetooth.

Køb dig en USB Bluetooth dongle på nettet el i en butik.
De koster max 200,-

/F

Fra : Helle

Dato : 02-12-05 17:09

Jo det har jeg overvejet men skal det ikke osse gennem pc suite
mvh
helle

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 02-12-05 17:19

køb en kortlæser... det bruger jeg... fungerer fint, og koster stort set
ingen ting. så ligger du bare de filer over du har lyst til :)

Fra : Helle

Dato : 02-12-05 17:37

Kortlæser....??
lyder som det jeg mangler.
hvordan fungere det og hvor køber man den.
mvh
Helle

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 18:14

Køb dem på nettet, der er det nok billigst.

Bruger selv NorthQ's model 8600 (hvid).
- Købte den i Aldi til 80,- (tilbud).

De kan også fåes i sort (model 8601).
- Har lige bestilt en hos SHG.dk til 99,-

Kortlæseren kan tage 19 forskellige typer kort.

Den skal kobles til en ledig USB port i bundkortet, og mont. der hvor man i
gamle dage havde sit 3.5" diskettedrev. Der følger 4 skruer med.

Det er den hurtigste måde at overføre mp3 filer med.