Musikprogrammet > Ramones
Fra : Steen Jensen

Dato : 02-12-05 02:19

Jeg har lige set Musikprogrammet (vistnok sendt i tirsdags på DR), hvor
værten nævnte, at næste program ville handle om Ramones. Ifølge
programoversigten handler næste uges Musikprogrammet på DR absolut ikke
om Ramones - er det en DR2-ting, en genudsendelse, eller hvordan hænger
det sammen?

Fra : Mads Breddam

Dato : 02-12-05 12:45

> [...]
> programoversigten handler næste uges Musikprogrammet på DR absolut ikke
> om Ramones - er det en DR2-ting, en genudsendelse, eller hvordan hænger

Mon ikke du har set genudsendelsen fra sidste uge eller sådan noget? Jeg
skal tage ret meget fejl, hvis ikke jeg for nylig har set Musikprogrammet om
Ramones. Kan ikke huske præcist hvornår, men indenfor nogle få dage.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Steen Jensen

Dato : 02-12-05 14:41

Mads Breddam <fuck@spam.suckers> wrote:

> skal tage ret meget fejl, hvis ikke jeg for nylig har set Musikprogrammet om
> Ramones. Kan ikke huske præcist hvornår, men indenfor nogle få dage.

Øv, sgu!

Fra : bonfils

Dato : 03-12-05 08:35

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Øv, sgu!

Jeg mener at have hørt, at det var i Musikbyrån (Svensk tv)?
I så fald skulle der være en chance for at gense det, da Musikprogrammet
ofte køber ofte de samme udsendelser.

--
bonfils
http://kim.bonfils.com