Søger bestemt hotel i New Delhi
Fra : GB

Dato : 01-12-05 23:16

Da jeg for ca 15 år siden var i Delhi, blev jeg gjort opmærksom på et
hotel tæt på Connaught Circle - så vidt jeg husker i retning mod
Paharganj. Det drejer sig om et gammelt hotel i engelsk imperie-stil,
som holder en rimelig standard uden at være ret dyrt.

Er der en venlig sjæl, som kan opfriske min hukommelse mht navnet?

GB

Fra : Stig Nielsen

Dato : 01-12-05 23:40

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> som holder en rimelig standard uden at være ret dyrt.
>
> Er der en venlig sjæl, som kan opfriske min hukommelse mht navnet?

Imperial Hotel er i fin engelsk stil, med "rimelig" standard, men ikke
ligefrem billigt

Fra : GB

Dato : 02-12-05 01:32

"Stig Nielsen" <klm@no.pq> wrote in news:438f7c9c$0$47088
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Imperial Hotel er i fin engelsk stil, med "rimelig" standard, men ikke
> ligefrem billigt

Nej, det er slet ikke det hotel (tjekkede lige deres hjemmeside).

Det jeg tænker på, er nok en anelse mere (hrm...) "rustikt".

GB

Fra : Britta

Dato : 02-12-05 12:35

> Er der en venlig sjæl, som kan opfriske min hukommelse mht navnet?

Kan det være http://www.apaslindia2004.com/hotel-marina.asp

Venligst,
Britta

Fra : GB