Hvilken telefon
Fra : John

Dato : 01-12-05 15:44

Hejsa

Jeg er på udkig efter en mobiltelefon med triband, radio og mp3-afspiller...

Hvilken telefon opfylder disse krav?

Brugtprisen på den skal helst ligge under 1000 kroner.

Fra : jce

Dato : 01-12-05 16:16

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-12-05 03:19

On Thu, 1 Dec 2005 15:44:27 +0100, "John"
<joehatesspam@nospam.spamshit> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg er på udkig efter en mobiltelefon med triband, radio og mp3-afspiller...
>
>Hvilken telefon opfylder disse krav?
>
>Brugtprisen på den skal helst ligge under 1000 kroner.

Hvad med i stedet at smide 118 kr. oveni og købe en ny?

Elgiganten sælger fra mandag Nokia 6230i for 1.118 kr. inkl. Telia
Express. (mener telefonen kan åbnes gratis på nettet)

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 09:38

Kig efter en Nokia 6230, den kan du godt få for under 1000,- i et godt
eksemplar.

/F

Fra : jce

Dato : 02-12-05 15:14

Nope, hold dig fra Nokia 6230! Jeg har kun hørt folk der er utilfredse med
den... Nok derfor prisen på den direkte styrtdykker...

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 16:09

Den kan da ikke være dit problem !

- Jeg kender flere der er godt tilfreds med deres 6230.

/F

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-12-05 16:46

On Fri, 2 Dec 2005 15:14:13 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Nope, hold dig fra Nokia 6230! Jeg har kun hørt folk der er utilfredse med
>den... Nok derfor prisen på den direkte styrtdykker...

Jeg har kun hørt folk, der var tilfredse med den - nok derfor den
sælger helt vildt godt......

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 02-12-05 17:18

> Jeg har kun hørt folk, der var tilfredse med den - nok derfor den
> sælger helt vildt godt......

Helt enig... Det er uden tvivlt den bedste telefon jeg har haft. også bedre
end 6230i'eren :)

Lars

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 18:20

Har selv haft en, og jeg er helt enig.

Det eneste minus er nok, at de sluger en del strøm.
Men man kan jo købe et ekstra batteri.

/F

Fra : jce

Dato : 02-12-05 18:46

Tja, den sælger vel udemærket.. Men det er sådan at Nokia er dem der har
flest defekte telefoner som blir sendt ind....Og jo, det ved jeg både fra
kontant og forbrugerstyrelsen.... Og k750i er da solgt i mindst lige så
mange eksemplare som jeres drømmetelefon fra Nokia... Det skal siges at jeg
altid har haft nokia førhen, og syntes bare det var det bedste ever! Men
efter jeg er skiftet til SE føler jeg virkelig at jeg har noget kram mellem
hænderne!
Så jeg vil stadig anbefale dig at købe en Sony Ericsson....

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 02-12-05 19:56

Hvor ved du lige at en SE K750i har solgt ligeså mange eksemplarer som en
Noka 6230 .

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 03-12-05 02:38

On Fri, 2 Dec 2005 18:45:54 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Tja, den sælger vel udemærket.. Men det er sådan at Nokia er dem der har
>flest defekte telefoner som blir sendt ind....Og jo, det ved jeg både fra
>kontant og forbrugerstyrelsen....

Skyldes jo nok, at der bliver solgt langt 5-6 gange så mange Nokia
telefoner, ikke bare i hele verden men også i herhjemme.

>Og k750i er da solgt i mindst lige så
>mange eksemplare som jeres drømmetelefon fra Nokia...

og hvor mange eksemplarer er det nu for at være helt nøjagtig?

> [...]
>hænderne!
>Så jeg vil stadig anbefale dig at købe en Sony Ericsson....

Men hvis nu du gad at læse mandens inlæg - han er ude efter en telefon
til under 1000 kr. Kan du ikke lige fortælle hvor man kan købe en
k750i til den pris?

Fra : jce

Dato : 04-12-05 22:34

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Skyldes jo nok, at der bliver solgt langt 5-6 gange så mange Nokia
> telefoner, ikke bare i hele verden men også i herhjemme.

Ja, det er jo nok taget ud fra et gennemsnit på f.eks 100 af hver telefon
ikke Åge....

Og jo, du kan såmænd købe den i Sonofon for 799,- , så det er ikke så
svært.. er der mere du skal ha stavet eller hvordan?

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-12-05 05:36

On Sun, 4 Dec 2005 22:33:41 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Ja, det er jo nok taget ud fra et gennemsnit på f.eks 100 af hver telefon
>ikke Åge....

Du gætter bare - du aner jo intet. Lærer I ikke noget om at man skal
have fakta i sine argumenter i din specialklasse (som jeg går ud fra
det må være med den argumentation)
Jeg ser gerne et link til din dokumentation.

>Og jo, du kan såmænd købe den i Sonofon for 799,- , så det er ikke så
>svært.. er der mere du skal ha stavet eller hvordan?

Den billigste K750i hos Sonofon koster 699 kr. + oprettelse (99 kr.)
+ 6 mdr. a 199 kr. ialt 1.992 kr.

Er der flere tal du skal have lagt sammen, så spørg din regnelærer...

Fra : jce

Dato : 05-12-05 16:35

> Du gætter bare - du aner jo intet. Lærer I ikke noget om at man skal
> have fakta i sine argumenter i din specialklasse (som jeg går ud fra
> det må være med den argumentation)
> Jeg ser gerne et link til din dokumentation.

Og du kan jo måske finde linket på kontant... Men du sover vel efter
børnetimen, så det ser du nok aldrig!

> Den billigste K750i hos Sonofon koster 699 kr. + oprettelse (99 kr.)
> + 6 mdr. a 199 kr. ialt 1.992 kr.

Ja bums.. men telefonen koster 699,- Men det fatter du jo nok ikke...

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 05-12-05 23:15

On Mon, 5 Dec 2005 16:34:42 +0100, "jce" <dsl202901@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Og du kan jo måske finde linket på kontant... Men du sover vel efter
>børnetimen, så det ser du nok aldrig!

Jeg sover gerne før børnetimen.
Men du kan jo prøve at bevise din påstand ved at finde linket - også
gerne det til Forbrugerstyrelsen, som du hævder har samme holdning.
Jeg har nemlig på fornemmelsen, at du enten er fuld af løgn eller blot
totalt uvidende.

>Ja bums.. men telefonen koster 699,- Men det fatter du jo nok ikke...

Jeg fatter, at man skal betale 1.992 kr. hvis man vil have den
telefon, uanset hvad du prøver at påstå.

Fra : jce

Dato : 04-12-05 22:36

> [...]
>>
> Men hvis nu du gad at læse mandens inlæg - han er ude efter en telefon
> til under 1000 kr. Kan du ikke lige fortælle hvor man kan købe en

Og igen.. har læst hans indlæg.. Og det er endda en ny telefon til 799,- dog
med abbo, men det står der jo ingen steder at det ikke må være... Så måske
om du sku klappe hesten, og gør os en tjeneste, hold dyret i bukserne, din
slags er der nok af...