Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Langt skattespørgsmål.
Fra : Dooz

Dato : 01-12-05 09:40

Vi har pt en gammel skattegæld vi betaler af på ( efter et eventyr som
selvstændige der endte i den grøft ), men også en momsgæld som der ikke
bliver betalt på lige nu, da skattevæsnet insisterer på at de kommer først,
og økonomien ikke er til begge dele. Dvs at momsgælden bare ligger og vokser
med renterne der løber på =/
Skattevæsnet har så opfordret os til at søge om at slippe for at betale
renter. Vi skal udfylde en S571 formular og indsende. Den sidder jeg så her
med....
Nogen der har erfaringer med det?=)
Hvad hulen hedder det jeg gerne vil søge om? De muligheder der er på den man
kan søge om, dækker jo ikke hvad jeg mener, og som hun sagde. Jeg vil
selvfølgelig medsende en forklaring, men ville gerne alligevel gøre det
rigtigt fra starten. Kunne selvfølgelig også godt tænke mig at jeg vidste
lidt mere om hvor flinke de er til den slags. Men kan ikke finde noget om
det noget steder, og tænker det måske nok lidt er sådan noget hvor man kan
søge og være heldig at fange dem i godt humør? Men var jo rart hvis det i
stedet var noget hvor der var regler om størrelser på gælden, eller
nuværende indkomst, eller andet. Så..hvis nogen ved noget, så hjælp mig =)
Eva