Fantastic Four?
Fra : HC

Dato : 01-12-05 07:45

Er den værd at anskaffe sig, når den udkommer i morgen?

HC

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-05 08:45

Hej!

HC wrote:

> Er den værd at anskaffe sig, når den udkommer i morgen?

Er du 15-16 år gammel? I så fald ja

(Ellers glem det - der er efter min mening ikke meget at komme efter, historien
er tynd og temmelig ligegyldig. Effekterne er sådan set ok, men det er ikke nok
til at trække filmen...)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : HC

Dato : 01-12-05 09:19

> [...]
> historien er tynd og temmelig ligegyldig. Effekterne er sådan set ok, men
> det er ikke nok til at trække filmen...)

Okay. Oprindelseshistorien kender jeg i forvejen - eneste årsag til jeg evt.
skulle købe den, er at Michael Chiklis er med - men hvis det er endnu en
effekt-dreven film gider jeg den ikke. Takker =)

HC

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-12-05 10:25

HC wrote:
> Er den værd at anskaffe sig, når den udkommer i morgen?

Jeg så den i går aftes og må lige komme med et par kommentarer:

Ganske udemærket popcorns superhelte underholdning, mangler dog lidt
flere superhelteudfoldelser, men overordnet en positiv oplevelse. Både
lyd og billede på DVDen er af exeptionel god kvalitet, langt over
gennemsnittet.

Jeg er endda over 15-16 år

Med venligh hilsen
Lars Hoffmann