Sterling - 20,- + tillæg: 1000%
Fra : Nicolai

Dato : 30-11-05 18:47

20,- for billetten + skatter og afgifter - det er så hvad det er...

Men så lige 200,- i salgstillæg?

Så må man jo så bare blive hjemme - sørgeligt :(

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-05 18:56

Nicolai wrote:
> 20,- for billetten + skatter og afgifter - det er så hvad det er...
>
> Men så lige 200,- i salgstillæg?
>
> Så må man jo så bare blive hjemme - sørgeligt :(

Hvad er det for et salgstillæg? Jeg har ikke betalt noget salgstillæg.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Nicolai

Dato : 30-11-05 19:05

> Hvad er det for et salgstillæg? Jeg har ikke betalt noget salgstillæg.

Søgte efter billetter på sterling.dk, hvor det hurtigt fremgik i oversigten?

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-05 19:11

Nicolai wrote:

> Søgte efter billetter på sterling.dk, hvor det hurtigt fremgik i
> oversigten?

Skummelt. Jeg har lige prøvet igen - jeg ser ikke noget salgstillæg, og jeg
har heller ikke betalt salgstillæg for den billet der vil bringe mig til
Egypten på tirsdag - samlet pris 492,-, som fordeles således:

Pris DKK148,00 (udrejsen 20,-, hjemrejsen 128,-)
Dansk statsskat DKK75,00
Ansvarsgebyr DKK60,00
Lufthavnsafgift DKK209,00

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 30-11-05 20:03

Jeg kan heller ikke se nået salstillæg.
vi er 4 der skal til grandcania

Pris DKK 778,00
Dansk statsskat DKK 300
Ansvarsgebyr DKK 240
Lufthavnsafgift DKK 640

Thomas

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:438deb29$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Nicolai

Dato : 30-11-05 21:57

> Pris DKK148,00 (udrejsen 20,-, hjemrejsen 128,-)
> Dansk statsskat DKK75,00
> Ansvarsgebyr DKK60,00
> Lufthavnsafgift DKK209,00

http://www.webhostingdanmark.dk/slet/sterling.JPG

Desuden kan jeg ikke finde nogen afgang hvor der er "ledige sæder" - virker
mest som et mediestunt?

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-05 22:45

Nicolai wrote:

> http://www.webhostingdanmark.dk/slet/sterling.JPG

Jeps, jeg får det samme. Skummelt. Det lader til at være afhængigt af
destinationen. Det har, ifølge "info"-knappen ved siden af "salgstillæg" at
gøre med IAEA. Prøv forskellige destinationer - man kan sagtens finde nogen
uden salgstillæg, og jeg formoder ikke at Sterling finder det særlig morsomt
at opkræve flere salgstillæg end højst nødvendigt, hvis de blot skal
videregives til IAEA.

> Desuden kan jeg ikke finde nogen afgang hvor der er "ledige sæder" -
> virker mest som et mediestunt?

Det er reklame, og det virker. Man kan ærgre sig lidt over, at det ikke er
den reelle pris der opgives i annoncerne, og at hjemrejsen i alle tilfælde
er dyrere end udrejsen.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 01-12-05 09:23

jamen hvis i nu sad klar kl 24 da de bliv frigivet.
så kunne i købe dem til 20 kr.
jeg har fået mine billetter til 20 kr stykket
men der kommer jo altid afgifter på.
så der er ikke nået forkert i deres reklamer.

en meddelelse news:438e1d72$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Anette

Dato : 01-12-05 15:12

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse

> Desuden kan jeg ikke finde nogen afgang hvor der er "ledige sæder" -
virker
> mest som et mediestunt?

Du er jo også lige lidt sent ude... der var "masser" af billige pladser da
salget startede...

Anette

Fra : Nicolai

Dato : 01-12-05 18:18

> virker
>
> Du er jo også lige lidt sent ude... der var "masser" af billige pladser da
> salget startede...

Nu snakker jeg generelt - ikke kun dem til 20,- :)

Jeg giver gerne 4-600 for en flyvetur - men synes der står optaget overalt :)

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 30-11-05 20:33

> [...]
>
> Men så lige 200,- i salgstillæg?
>
> Så må man jo så bare blive hjemme - sørgeligt :(

Lykkedes det for nogle at få billetter til DKK 20 + afgifter ud af Billund?
Jeg forsøgte mange forskellige datoer, men fik aldrig prisen under DKK 305.

Henrik

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-05 22:50

Henrik Bøggild wrote:

> Lykkedes det for nogle at få billetter til DKK 20 + afgifter ud af
> Billund? Jeg forsøgte mange forskellige datoer, men fik aldrig prisen
> under DKK 305.

En helt tilfældig søgning; den 13. december kan du komme fra Billund til
Frankfurt for en 20'er, så de findes altså. Man skal dog nok lede grundigt,
især efterhånden som billetterne bliver solgt.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou